Film iFokus

Film

Etikettkommande-biofilmer
Läst 2186 ggr
Hiro
5

Vampire Academy

Finns det någon fler än jag som typ flippar ut över att första boken i VA serien håller på att filmas och skall släppas 2014? :D

nottheonly
1

JAAAA 😃

Hiro
0

Haha vi två mot hela iFokus typ xD

MissInAction
0

Aha. Som film då? Eller som serie?

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

nottheonly
0

#3 Som film 😃

MissInAction
0

Åh kul! Jag har inte läst böckerna utan bara hört att de ska vara bra 🙂 Så jag håller utkik.

Kluring om Ryssland

pigelina
0

Wow det har jag missat, jätte kul, mina favorit böker :)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Hiro
0

#6 mina med :D Fick en bok på en jul och läste den en vecka innan min födelsedag, fick bok nr 2 på min födelsedag och två veckor senare hade jag köpt och läst alla andra böcker haha xD

[Memento Mori]
0

Det har jag totalt missat, längtar! Men om de skulle förstöra böckerna då jääv.. 🤐😇

Hiro
0

#8 Jag är rädd att de kommer strula till någon viktig detalj men Richelle Mead är med då de filmar och de försöker göra så likt hennes böcker som möjligt och därför vill de ha med henne så de får hennes tankar om karaktärerna/miljön :)

Yelly Bean
0

Jag längtar också! Hoppas skådisen för Dimitri är bra, vill inte få min bild av honom förstörd.. 🤐😊

Hiro
0

#10 Han spelas av Danila Kozlovsky, jag hade hoppast på Ben Barnes men men, Danila är en äkta ryss i alla fall så de behöver inte lära in någon skådis hur man svär på ryska haha xD

Yelly Bean
0

Jo, har sett hur han ser ut. Stämmer inte riktigt med min bild, men mycket kan ändras om han är bra skådis. Är ju mer än utseendet som spelar roll. Och att han är ryss är ett stort plus, haha 👍

MissInAction
0

Ohh en ryss!! 😍🤤 *ryssofil*
Jag har sett en film med Danila Kozlovsky - Dukless (som är en liten ordlek då duk är ryska för själ gör att det blir själslös), och den tyckte jag var jäkligt bra. Det är ju ingen vampyrfilm, men jag fick ett gott intryck av honom som skådespelare ❤️

Så jag måste nog se den här filmen! 😃

Kluring om Ryssland

Yelly Bean
0

#13 Det låter bra! Iih, blev ännu mer förväntansfull för filmen nu! 😍

Hiro
0

Jag tycker med Ben hade i utseendet passat mer men Danila har odlat hår så haha, håret skall vara rätt i alla fall ;)

Hår [X]
Ryska svordomar [X]

nottheonly
1
[Memento Mori]
0

😮😍Ser lovande ut, längtar sönder som smått nu..😉 🌺

Hiro
0

Jag tycker den ser bra ut men jag tycker huggtänderna är överdrivna i alla fall på moroi…

hanna-linnea
0

Vet någon här inne ifall dom ska göra en film på varje bok eller bara göra en film? :)

[Memento Mori]
1

#19 Troligtvis börjar de väl med första boken och ser hur det går, sen gör de kanske de andra om filmen blir bra och säljer bra.

[OneCrazyCatLady]
0

Då ska jag kanske ta och läsa boken innan. 🙂

[Camia7]
0

är böckerna så bra? jag funderade på att köpa dom för något år sen men tog en annan serie ist som handlar om samma sak, vampyrer på en skola, House of night .. tyckte inte att dom var så bra.

Någon som har läst House of night?

Hiro
0

#22 jag tror jag har läst dem… om det är dem jag tänker på så tja, de är inte ens nära vampire academys höjd

[Camia7]
0

okej :) nej jag tråkade ur på andra boken ;)

Hiro
0

hahah *nivå inte "höjd" xD

[Camia7]
0

haha :)

nottheonly
0

#22 Jag har läst House of night, jag gillar dom 🙂

[Camia7]
0

#27 har du läst de här böckerna? vilka av de olika serierna tycker du är bäst? :)

nottheonly
0

#28 Ja det har jag.. hmm, det är svårt. Jag tycker de är så pass olika varandra 🙂 de är liksom bra på olika sätt.

[Camia7]
0

okej du får gärna beskriva :)

pigelina
2

Jag har läst både HoN och VA, och jag kan säga atta vampire academy utan tvekan är den bästa serien, house of night är en helt ok bok skriven med ett väldigt ungdomligt språk och är litte "platt" fortfarande en bra bok men ingen jag skulle rekomendera någon som är lite äldre. Vampire academy är otroligt välskriven och genomtänkt, har läst jag vet inte hur många gånger och den blir aldrig sämre, skulle rekomendera den boken till alla som läser och gillar vampyr/fantasy tema

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

nottheonly
0

#30: #31 Beskrev det bra 🙂

[Camia7]
0

Okej:) synd att jag valde den andra serien då för tre år sen ;D