Film iFokus

Film

Etikettertipsideer
Läst 7630 ggr
[Torahzen]
5

ändrad inställning på bild

Jag behöver hjälp. min 5-åriga dotter råkade klicka fel när hon såg på swefilmer.se  Nu kommer jag inte åt dubbelpilen för att förstora till helskärm och jag kommer inte heller åt att ändra upplösning, typ 360, 720. Det är jättepluttigt. Hela sidan är bara en tredje del av min skärm i bredd. Jobbigt att en en film så och att läsa text är helt uteslutet.

MissInAction
0

Ojdå! 😮
Hm jag har inte tittat så mycket inne på swefilmer själv så jag är inte säker på hur det ser ut. Men kan det vara så att hon har kommit åt mobilanpassat visningsläge? Då brukar det stå ett m först i webbadressen. 

Annars, hjälper det om du trycker på F11 när ni ska titta? Då blir hela webbläsafönstret i fullskärm. Men om videon ändå är jätteliten så hjälper det antagligen inte 😮

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Torahzen]
0

Det står inget m i webbadressen. F11 hjälper inte. Allt är fortfarande smått…

MissInAction
0

Oki 😕 Och jag vet inte alls hur man kan fixa det. Har inte lyckats få bort de där pilarna heller för den delen. Hoppas att någon kan hjälpa er eller att ni löser det själva!

Kluring om Ryssland

[Torahzen]
0

Ha, min man visste tydligen hur man skulle göra. Vi brukar vara på samma nivå så jag visste inte att svaret fanns här hemma. Uppe i den grå listen till höger fanns det alternativ att återgå till annat visningsläge - löst!

MissInAction
0

Vad bra! Saker har en förmåga att lösa sig 😃

Kluring om Ryssland

[Torahzen]
0

Det hjälper att skriva av sig.