Film iFokus

Film

Etiketter: tvseriewebbserie
Läst 2980 ggr
[Kajsa91]
0

Teorier - Pretty Little Liars

Skulle vara roligt att läsa allas teorier ang Pretty Little Liars. :)

Vilka är med i A-team? Har vi fått veta alla redan?
Vem är red coat?
Är Alison verkligen död?
Courtney?

Vad tror ni? :D

Nu har säsong 4 börjat, så är du bara på säsong 2 och inte vill få något avslöjat eller liknande så kolla inte.

Älskar serien och känns både bra och tråkigt att säsong 4 är slutet. Tråkigt att det slutar för jag älskar den men glad samtidigt för jag dör snart av spänning om jag inte får veta hur allt ligger till! :P

MissInAction
0

Ojoj jag har aldrig sett ett avsnitt men ditt inlägg gör mig nyfiken 😃

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kajsa91]
0

#1 INTE?! :O
Riktigt bra är det.
Gillar du spänning, massa små trådar som man får koppla ihop själv mm så rekommenderar jag den verkligen! :)
Sen tonåringar, kärleksproblem osv. Är som en tonårsserie med galet mycket spänning och lite läskig då och då. :) Serien har helt enkelt allting!

Thatgirl
0

Vilka är med i A-team? Har vi fått veta alla redan? Jag tror alla medhjälpare redan är avslöjade. Sen är det själva A som är kvar nu.
Vem är red coat? Jag har ingen aning, hon där tjejen som var kompis med Allison förut?
Är Alison verkligen död? Jag hoppas det, skulle faktiskt förstöra serien om det är hon som är A…
Courtney? Vadå? Har jag missat nått?…

Don't just sit there and hope to become something, fight for it.

Jojaton
1

#3 Courtney är med i böckerna, det är Allisons tvillingsyster och det är Courtney som är död.

Tror inte att det är CeCe som är Red Coat. Tror faktiskt inte att det är någon som har varit med i serien, alt Allison. Sa inte Allisons mamma att hon inte hade sett att det var Alli, hon hade bara känt igen hennes tröja?

Tror inte att man fått reda på alla som någon gång hjälpt A, tror "alla" i serien har haft mer eller mindre något med A att göra, frivilligt eller mot utpressning.

Johanna - Instagram

nottheonly
0

Fast säsong 4 är väl inte slutet?

http://hollywoodlife.com/2013/03/26/pretty-little-liars-season-5-renewed/

http://www.tv.com/news/pretty-little-liars-is-getting-a-fifth-season-and-a-spin-off-136432897137/

Jag vet helt ärligt inte vad jag tror, haha. Jag bara önskar att man kunde få lite svar någon gång, men det enda man verkar få är bara ännu mer frågor… jag tycker serien är bra, men de kommer liksom ingenstans utan står hela tiden och stampar på samma ställe..

sarazkaren
0

A team: Mona, Toby, Spencer, Red Coat

Red Coat: Allison

Allison: Lever

Courtney: Allisons tvilling-syster som hade låtsas vara Allison, dog.

natha-mjau
0