Film iFokus

Film

Etiketter: tvseriewebbserie
Läst 1302 ggr
nottheonly
0

Vågar jag?

Till er som kollar på American horror story:

Hur läskig är den? från 1 till 10? ^^

Jag har funderat länge på om jag ska börja kolla på den, men jag vet inte om jag vågar Skäms jag är ganska lätt skrämd när det gäller skräckfilmer och så.. så vad tror ni? tror ni att jag vågar kolla på den utan att vara livrädd när jag ska sova? Tungan ute

Jag kollar på serier som Supernatural och så utan problem..

[Kaktuz]
1

Inte mer än som Harry Potters senare delar eller vanlig thrillerfilm i mina ögon Tungan ute

nottheonly
0

#1 Haha okej, tack för svar! då ska jag nog kunna kolla på den utan problem Flört

[Emma--]
0

Jag är lättskrämd och ser utan problem :P 

Finns ju vissa bitar som kan vara skrämmande men det beror ju mer vad du finner skrämmande.

nottheonly
0

#3 Haha hemsökta hus är väll egentligen någonting som jag tycker är läskigt Oskyldig mest typ spöken,andar och demoner typ.. haha ^^

Men jag ska nog pröva på att kolla på den iallafall Glad

nottheonly
0

Ville bara uppdatera och säga att jag börjat kolla på serien idag, den är spännande och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte satt och gömde mig under täcket lite då och då Flört men även fast jag tycker det är lite läskigt så kan jag inte sluta kolla, för jag vill ju veta vad som händer! sen tycker jag den är lite snurrigt ibland (har sett 6 avsnitt, ska börja på 7de nu).. men än så länge tycker jag den är bra! Glad

nottheonly
0

Jag gillade verkligen S01 och jag tyckte den var lite små läskig ibland och den var spännande. Och nu har jag blivit sugen på att kolla på andra säsongen för jag såg att det snart skulle komma en säsong 3 också..

Sååå.. nu skulle jag vilja ta mod till mig och kolla på S02, är det någon som sett den? är den läskigare eller ungefär lika som S01? 😊

Calcifer
1

Dels så är den värdelös och dels så är den inte läskig för fem öre. Säsong 2 är sämre än första och mindre läskig, vilket är svårt då första ligger väl på nivå med Bamse ungefär.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Emma--]
0

Yes. Se andra!
Var så längesen jag såg första nu, men är väl lika spännande om inte lite mer. :) Men det är ju en helt annan story än första.

nottheonly
0

Okej då ska jag kika på andra också sen 🙂