Film iFokus

Film

Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 715 ggr
Rumblebee
0

Filmtips sökes

Är på jakt efter lite fler filmer och undrar om någon har några tps på sevärdheter 🙂
Action, Äventyr, Sci-fi, Fantasy, Komedier, Westerns och Animerat är de genrer jag är ute efter. Inget svenskt (vet inte vad det är, men kan bara inte med svenska filmer :P)

Ett plus är om det är filmer med Jackie Chan eller Tom Hanks. Det är två skådisar jag tycker är bra, och de filmer jag sett med dom i har varit helt klart sevärdiga flera gånger om. Inte sett så många filmer med Jackie men de två(!😂 )jag sett har varit bra (Jorden runt på 80 dagar samt The Tuxedo tror jag det var)
Vad gäller Tom Hanks har jag sett Den gröna milen, The Terminal, Da vinci koden, Änglar och demoner, Du har mail, samt klassikern Apollo 13)

VildaVittra
2

Cloud atlas är en snuskigt bra Sci-fi och Tom Hanks är med.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Rumblebee
0

#1 Kikade lite på en trailer på youtube och ja, det verkar ju verkligen vara en spännande och sevärd film :o

[liisssaaaa]
0

school of rock är jätte bra komedie :) Mama är bra skräck :)

Rumblebee
0

#3 Okej =) Vad handlar mama om? Är inte sådär jätteförtjust i skräckisar, ska jag ha skräck vill jag ha lite i stil med paranormal activity som bygger mest på osynliga entiter/ spänning och inte en massa blod och mord typ :P

MissInAction
0

Mm Cloud Atlas måste du nästan se! 😎

Cast Away rekommenderas också varmt. 
Turner & Hooch är ju rolig också.
Big är också kul. Han är ung men får en vuxen mans kropp. 
Splash med Daryl Hannah som sjöjungfru.

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Jojaton
0

Har du inte sett Forest Gump är det ju nästan ett måste! :)

Johanna - Instagram

Rumblebee
0

#66 hehe klart man har sett den ett par gånger =)

julolagus
0

That thing you do är jättebra :)

VildaVittra
2

Jag har precis tittat klart på City of Ember och den var jättebra. Det är en film förlagd i framtiden där människorna fått fly under jordytan och glömt bort var de kom ifrån. Tom Hanks är inte med, men han har producerat den. 

http://www.imdb.com/title/tt0970411/

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus