Film du såg senast (Juni)
Vilken film (dvd/vhs/bluray) såg du senast?
![]()
Skriv gärna några rader om handlingen eller vad du tyckte om filmen.

Senast sedda biofilmer diskuteras i denna tråd.

OBS: Inga spoilers!
Kaktuz, jag kopierade ditt inlägg rakt av bara för att få med alla fina smileys som du har 😊
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Jag såg Pecker med bland annat Edward Furlong och Christina Ricci i huvudrollerna, en ganska bra film som är rolig och man blir glad när man ser den :)
Det tycker jag med! Behöver såna filmer ibland 🙂
Igår såg jag Hook från 1991 😎
För att inte ha sett eller läst något om Peter Pan innan så tyckte jag nog att den var lite märklig, men gillar verkligen sagor. Eller ja, jag har sett An awfully big adventure, med Alan Rickman ♥ fast den fokuserar inte på Peter Pan så mycket 😃
Kluring om Ryssland
#5🙂
Hook var inte igår direkt! Har för mig att den var rätt underhållande.
#8 Man kan se den jättemånga gånger utan att tröttna!
Oj är den?? Tack! Hm ska se om jag kan fixa 😮 Jag gillar inte riktigt den här grejen med "aktuellt just nu" i en egen liten ruta…. har svårt att få överblick då.
Kluring om Ryssland
Ja, man missar dem nog lätt!😃
Mm skulle önska att det var valfritt att ha det så 🤓 men men!
Det verkar ändå som att juni har varit en rätt sval månad om man ser till senast sedda-trådarna här inne? Eller så har folk helt enkelt inte tid att sitta här och uggla 😂☀️
Oh förresten! Jag såg ju igår på Asterix 12 stordåd 😃 Gillade! Rolig film med bra svenska röstskådespelare.
Kluring om Ryssland
Jag såg en bra film för några dagar sen, kan inte komma på vad den hette, har för mig the Challenger eller något liknande, handlade iallafall om en kvinna som kom hem från jobbet och hennes son var borta, några månader hittade de en pojke som de sa var hennes men det var inte det. Baserad på en sann historia och var lite gammaldags, någon som kommer på vad den heter?
Brokeback Mountain - fullt medveten om att jag är lite efter som inte sett denna tidigare, men åh vad bra den var!! så fin men samtidigt så sorlig.. snyft 🌺
Uhh jag är också efter! Har ännu inte sett den. Och har också hört att den är sorglig. Så jag vet inte…
Sen att Heath Ledger är med i den lär ju bara göra den ännu sorgligare 😭 Har verkligen svårt för att se hans filmer sedan han gått bord.
Kluring om Ryssland
Såg Waltz with Bashir http://www.imdb.com/title/tt1185616/ igårkväll och har fortfarande inte hämtat mig, en riktigt bra krigsskildring. Jag borde egentligen inte titta på sådant här men jag kan liksom inte låta bli, det är så bra och så fruktansvärt på samma gång. Nu behöver jag verkligen en "må bra"-film.
Känner så väl igen mig i det du skriver 🙂 har dock inte sett Walz with Bashir.
Titta gärna in i vår tråd om tips på feelgood-filmer 😎
Kluring om Ryssland
#19 Tipsar du den?
The vow - den var lite jobbig att se, mådde typ dåligt när jag såg den för jag tyckte det var så hemskt.. haha, men den var bra! 🙂
Fasen nu är vi ju inne i Juli! 😃
Måste skapa ny tråd…
Kluring om Ryssland