Film iFokus

Film

Etikett: kommande-biofilmer
Läst 1353 ggr
Pernilla
0

Woody Allens senaste

Woody Allens senaste får jättebra recensioner lite överallt, verkar det som. DN:s recension imorse gjorde mig klart nyfiken. Nån mer som tänker gå och se den?

Staffan
0

Ja, det verkar vara en klart sevärd film!
Och med Scarlett Johansson dessutom, som ju av någon outgrundlig anledning glömts bort i en annan tråd här på sajten…

Glad

// staffan
ps. Även Svenska Dagbladet hade en recension på den idag på morgonen och gav den absolut högsta betyg…

rumpino
0

mm såg precis detta, förväntningarna skruvas upp!! denna är ju ett måste!

johan
0

Skriver inte recensenter alltid att Woody Allens filmer är det bästa på länge? Ändå så tycker jag dom alltid är samma film.

Woody Allen som person är lite som Bill Gates som druckit på tok för mycket kaffe med stora mängder socker.

Men man lär väl se den iaf! :)

Mvh // Johan

Pia
0

Klart man skall se den och så kan man lägga in sina synpunkter kring den här.:)

Cartman
0

"Aldrig har två timmar av mitt liv gått så sakta, och mina käkar blev trötta av allt gäspande."

"Det blir mest tråkigt och menlöst. Detta är helt enkelt ett av Allens allra största bottennapp."

Alla verkar inte vara lika nöjda, recension på

http://www.bio.nu/film/?id=100985

Pia
0

Nej det största bottennappet måste vara "Skuggor & dimma", svårt att tänka mig att något skulle kunna vara tristare och mer meningslöst än det…:)

Cartman
0

Inget är trist, inget är meningslöst. Förutom när Conan O' Brien säger "We've got lots to talk about".

Staffan
0

Skrämmande bra och skrämmande. Sätter djupa spår. Kanske skriver en recension sen men hinner tyvärr inte just nu.

// staffan

Pia
0

Skulle ha sett den idag, men så bidde det inte. Men jag tycker den verkar hur intressant som helst… Inga recensioner innan aaallllaaa hunnit se den…:)

gankis
0

Ska jag se den så är det för att få kolla på Jonathan Rhys-Meyers…

Har inte glömt honom sedan jag såg honom i Skruva den som Beckham.

Pia
0

gankis, han var med i en film som gick på TV häromveckan också, "Tangled" hette den, inte så jättebra… Och i den där glamrockfilmen från 90-talet, minns inte vad den hette, tror Ewan McGregor var med i den också. Ja och så var det en jättemärklig svensk film med Sif Ruud, där han spelade en skotte som rymt hemifrån och hamnat i Lappland. "Looking for Finbar" eller något sådant hette den. Ja i avvaktan på bio, så kan du ju leta dig igenom närmsta videobutik alltså…:)

gankis
0

Jag får helt enkelt slå upp honom på IMDB kanske och kolla vad han gjort för filmer.