Annons:
Etikettertvseriewebbserie
Läst 499 ggr
coolawhippets
2020-04-05 14:12

Mina Serier

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gör nu ett nytt inlägg, nu när hemsidan börjat ta sin form. ❤️

minaserier.weebly.com 

Detta är en sida där jag lagt in de serier som jag har sett och serier som jag idag följer. Det finns att hitta information om varje serie. När avsnitt visas osv. Lägger även ut några filmtips varje månad. 

Jag skulle gärna vilja höra tips och ideér på hur sidan skulle kunna bli bättre.  Idén med denna sida är att hjälpa andra att hitta en ny/gammal serie att kolla på. Om inte annat så kommer jag själv ha lättare hålla koll tack vare hemsidan, då jag brukar följa en hel del serier. 😃

Annars kommer jag i detta inlägg lägga ut allt nytt som sker på sidan. Alla avsnitt och serier. 🙂

minasidor.weebly.com (En sida om serier)

Annons:
coolawhippets
2020-04-07 14:08
#1

Okej, Nu har jag börjat lägga in kommande serier och Filmer som kommer år 2020 - 2021. Främst är det nya filmer som verkar bra och spännande. Både vuxna och barn.  😃

minasidor.weebly.com (En sida om serier)

coolawhippets
2020-05-01 15:51
#2

Dagens uppdatering:

Finns fler spoilers men mest av serien Sjölyckan.
Ny månad och nya filmer som jag rekommenderar. 
Lagt in fler gamla serier jag sett, Midnight Texas och Lost girl.

minasidor.weebly.com (En sida om serier)

coolawhippets
2020-05-10 16:20
#3

Jag fyller på lite då och då. Finns egentligen rätt mycket som jag sett men inte kommer på dem alla på en gång. 
Här är en lista på dagens "gamla serier".

Maria Wern
Beck
The secret life of the american teenager

minasidor.weebly.com (En sida om serier)

Maleficum
2020-05-12 11:47
#4

Åh, Lost Girl! Det var länge sen jag såg den!

Har du sett Buffy the vampire slayer? (Med tanke på att du sett Angel).

Är du intresserad av tips på andra serier att se? (Även avslutade) Skulle isåfall rekommendera Dollhouse. Dead like me, Pushing daisies och Veronica mars.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

coolawhippets
2020-05-22 16:57
#5

#4. Ja, jag har nog sett buffy the vampire slayer för typ 100 år sedan. Just idag håller jag på att gå igenom gamla serier så jag får ett bättre svar på hur dem faktiskt är, många var ju länge sedan man såg och man glömmer så mycket. 😂

Men ja, tips tar jag alltid emot, kul att lyckas fylla upp sidan mer och mer. 🙂

minasidor.weebly.com (En sida om serier)

Upp till toppen
Annons: