Vanderpump Rules är en amerikansk reality-serie som följer en grupp som är anställda på Lisa Vanderpumps restaurang SUR i Los Angeles. Serien är en typ av spinoff till serien Real Housewives of Beverly Hills. Programmet sänds på kanalen Bravo i USA och det finns i skrivandets stund sju säsongen, med en åttonde på väg. I Sverige visas serien på TV3.
#4 Hon är en bra chef, hård men bryr sig om sina anställda. Så som vi ser det i serien alltså, sen kan ju verkligheten vara en annan.
Tror du att Jax verkligen förändrat sig i och med sin pappas död? Eller tror du, som vissa andra i gruppen tänkte, att det kan gå över efter en period?
#6 Visst känns det så Han har aldrig lyckats förändra sig under alla säsonger, det känns inte som att han kommer göra det nu heller. Kanske som en fasad utåt sett, men innerst inne är han samma person.
Det är så mycket man inte vet säkert, som det där med Kristen, James och den där poolen. Minns inte exakt vilken säsong det var, kanske säsong 6? När dom anklagades för att ha "myst" tillsammans där. Jag undrar om det hände..
Sen undrar jag hur många gånger Jax faktiskt varit otrogen mot Brittany, som inte kommit fram i serien. Jag tycker så synd om henne, för hon är så underbar och godhjärtad.
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.