Annons:
Etikettreality-tv
Läst 1583 ggr
Cireea
9/20/19, 3:58 PM

RHOBH-snack

Vi började snurra in på att prata om realityserier inne på en annan tråd där det kanske inte riktigt hörde hemma att diskutera. Därför tänkte jag att vi sparkar upp en tråd om just Real Housewives of Beverly Hills så vi kan diskutera fritt. 

Det är tillåtet med spoilers i tråden.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
9/20/19, 4:01 PM
#1

micki78 skrev i tidigare tråd: "Vad tror du om Lisa då, tror du att det var hon som publicerade artikeln om Dorit?"

En del av mig vill faktiskt säga att det var hon som publicerade artikeln, men en annan sida av mig vill tro henne när hon säger att hon inte gjorde det. OberördÄr så kluven. Dock så tror jag inte att det var LVP som drog i trådarna när det började spridas runt om Dorits hund till Teddi bland annat, där tror jag att det var hennes Medarbetare som agerade själv.

Vad tror du om allt?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

micki78
9/21/19, 12:10 PM
#2

#1 

Svårt att säga, Lisa V är ju lite lurig. Jag fick en känsla att det är Lisa Rinna som informerade tidningen. Lisa R är inget fan av Vanderpump och jag tror att hon skulle kunna göra en sån sak. Men det är bara en teori. 

Dock så tror jag att det från början var Lisa V och hennes Medarbetare som började allt. Jag tror Teddy pratar sanning där.

Jag har nog sett RHOBH från första eller andra säsongen. Själv då, när började du kolla?

micki78
9/21/19, 12:15 PM
#3

Vem gillar du bäst av fruarna? Är det Lisa V? I så fall, vem kommer 2a?

Cireea
9/21/19, 12:24 PM
#4

#2 Det har jag faktiskt aldrig tänkt på, att Rinna skulle kunna vara en bov. Men det hade inte förvånat mig egentligen. 😐 

Jag har sett från början, dock lite av och till dom första säsongerna men sedan följt lite mer "slaviskt" så att säga. 

Lisa V är nog min favorit, sen tycker jag om Erika. Dock har jag svårt för hennes temperament emellanåt men alla har vi våra sämre sidor, däremot jag gillar att hon är så öppen, har en "you do you"-attityd och står upp för kvinnor. Hon pratar ju ofta om att man ska älska sig själv och göra det som gör en lycklig. Jag tycker det är en bra egenskap.

Har du någon favorit? Och vem är din runner-up?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: