Annons:
Etikettertvseriewebbserie
Läst 1757 ggr
Cireea
9/4/19, 1:53 PM

Femte säsongen av Outlander

Nu är det här visserligen inte dagsfärska nyheter men tänkte att det kan vara bra att uppmärksamma alla Outlander-fans att nästa säsong, säsong fem, förväntas släppas under början av nästa år

För den som missade nyheter förra året så har man bekräftat att Outlander får åtminstone sex säsonger.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
9/4/19, 2:07 PM
#1

Jag längtar efter femte säsongen av Outlander och fördriver tiden med att se om tidigare säsonger. Det är intressant att se allt igen efter så lång tid, man märker detaljer som man tidigare sett förbi. 

Förhoppningsvis kommer man inte avsluta serien förrän man gått igenom alla böcker, än har inte den nionde boken släppts och så vitt jag läst mig till kommer det bli totalt tio böcker. 

Minns ni Jamies spöke som man fick se i första säsongen av Outlander? Man fick ju aldrig något riktigt svar på vad det handlade om. Enligt författaren kommer svaret på spöket i sista boken (källa). Jag hoppas att dom tar med det i serien också.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Lexie82
9/5/19, 7:57 AM
#2

17e februari har säsong 5 premiär :)

Cireea
9/5/19, 12:00 PM
#3

#2 Har dom kommit med ett datum nu? 😮
Jag sökte och sökte men hittade ingenting om exakt datum.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Lona
9/8/19, 11:03 PM
#4

#1, Jamies spöke har jag helt missat (eller glömt), vet du vilket avsnitt det var i?


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Cireea
9/9/19, 12:50 PM
#5

#4 Det är i första episoden 👍 
Man får se Jamie senare i samma säsong i "nutid", då på en wanted-poster medan Frank är inne på polisstationen. Intressanta detaljer som man lätt missar eller glömmer bort. 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Lona
9/9/19, 4:26 PM
#6

#5, Aha! Ja, nu när du säger det så glimtar det till lite nånstans i bakhuvudet… Får nog kika igen… Vet du förresten när nästa bok kommer ut?


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Annons:
Cireea
9/9/19, 6:48 PM
#7

#6 Dessvärre inte 😕 I maj tror jag att författaren i alla fall nämnde att hon jobbade med boken. Så kanske nästa år?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Lexie82
9/9/19, 8:59 PM
#8

#3 jag räknade med tidsskillnad, 16e februari är det tekniskt sett. Kolla IMDB. Ska kanske tillägga att det är USA, jag har inte en aning om ifall det dröjer längre innan man kan se det i Sverige

Cireea
2/11/20, 7:52 PM
#9

Snart börjar femte säsongen av Outlander!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: