Annons:
Etikettkommande-biofilmer
Läst 1166 ggr
Sollar
2018-12-18 16:57

Mary Poppins kommer tillbaka

Jag har inte varit på bio sen… När kom titanic ut?😎 Men nu är det dags. Jag gillar inte att gå på bio, det är inte min typ av film och jag har inte ens sett originalet.  Men jag måste ju se Linnamon roll.😍 Fler som ska gå? Hur köper man biobiljetter nu för tiden?🤪

Annons:
Calcifer
2018-12-18 17:11
#1

Biobiljetter köper du oftast via internet, den hemsida som är kopplad till biografen. I många städer t:ex SF.se om det finns en sådan hos er. Är enkelt och smidigt om du har kort och du kan välja platser och dagar utan bekymmer.

Jag ska inte se den på bion då jag inte sett originalet men ser den nog framöver.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Sollar
2018-12-18 17:20
#2

#1 Tack. Nej, det har ju inte jag heller, men…. Linnamon roll.😊

Calcifer
2018-12-18 17:30
#3

#2 Ingen aning om vad det är.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Sollar
2018-12-18 17:41
#4

#3 Haha, nej det är klart, tänkte mig inte för. Ibland känner jag mig lite unik på iFokus.🤪 Linnamon roll är ett smeknamn på Lin Manuel Miranda som hans fans ibland använder. Linnamon roll från cinnamon roll.

Cireea
2018-12-18 17:55
#5

Jag har inte sett originalet, undrar om det är något man bör ha gjort för att se denna? 🤔 Jag har ingen plan på att se den på bio, men man vet ju aldrig!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
2018-12-18 17:57
#6

#4 Då är jag med. Kollade upp honom och jodå, nog visst vet jag vem han är jag också. Kul att han är med i denna film! 

Jag kan också se en del filmer pga några inblandade oavsett om själva filmen faller mig i smaken egentligen eller inte. :)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Sollar
2018-12-18 17:59
#7

#5 Jag funderar också på om jag behöver se den gamla först.

Sollar
2018-12-18 18:06
#8

#6 Ja men lite fjantig får man väl vara även när man blir äldre, och det är inte så att jag tror att jag kommer att ogilla den. Älskar ju musikaler och särskilt Hamilton såklart. (Hiphop-musikalen LMM skrivit och spelat huvudrollen i som jag inte alls har en piratkopia av.😇)

Calcifer
2018-12-18 18:11
#9

#8 Fjantigt tycker jag inte alls det är. Om jag snöar in mig på en skådis kan jag spendera typ tre veckor med att kolla på allt de någonsin varit med i bara för att de är med oavsett vad det är för nåt. Att följa folk man beundrar och tycker är duktiga eller som inspirerar en är ju inget annat än positivt tycker jag.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
2018-12-18 18:12
#10

#9 Bra skrivet, håller helt med.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Sollar
2018-12-18 18:17
#11

#9 Nej så är det ju. Förra året åkte jag ända till London för  en konsert med favoritbandet. Lin hade jag också kunnat åka en bit för.

Slog mig bara precis, kommer den att vara dubbad på bion?

Sindri
2018-12-18 18:18
#12

Var faktiskt på bio igår (Bohemian Rhapsody, kan verkligen rekommenderas) och då såg jag reklam för nya Mary Poppins.
Älskade böckerna som barn och var förtvivlad över Julie Andrews som MP.

Emily Blunt däremot kan se lite för vän och snäll ut, vi får väl se. LMM har jag inte alls koll på, men det är många andra bra skådisar i filmen.

Nej, strunta i att se den gamla MP-filmen, man blir illamående av all klämkäckhet.

Cireea
2018-12-18 18:22
#13

#11 Du menar dubbad till svenska? 

#12 Då struntar jag i gamla filmen, tack! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Sollar
2018-12-18 18:29
#14

#13 Ja precis, det hatar jag med alla filmer.

#12 Haha, får se hur jag gör då. Linnamon roll är typ världens bästa människa, en sån som man tänker att om världen hade haft fler av honom hade det inte funnits några krig eller svält typ.

Cireea
2018-12-18 18:32
#15

#14 Jag kikade lite snabbt inne på SFs hemsida och ser att den kommer finnas både dubbad och odubbad. Så vill du se den med originalspråk och text så finns den möjligheten, var dock noga så du väljer rätt bara. 😊


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Sollar
2018-12-18 18:45
#16

#15 Tack så bra, hade blivit skitsur annars. Dubbade filmer är hemska verkligen.

Upp till toppen
Annons: