Annons:
Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 1874 ggr
Tant Grön
11/16/18, 8:44 AM

När kommer Avatar 2

 Den skulle ju kommit ut 2018 men nu står det att den kommer 2020. Någon som vet varför den aldrig blir klar?

Annons:
[Hayabusa]
11/16/18, 8:51 AM
#1

2018 har nog aldrig varit på tal…

Artikel från 11.03.2017:

"Well, 2018 is not happening. We haven't announced a firm release date. What people have to understand is that this is a cadence of releases. So we're not making Avatar 2. We're making Avatar 2, 3, 4 and 5. It's an epic undertaking."

https://www.gamereactor.se/nyheter/450063/Avatar+2+kommer+inte+ha+premiar+innan+2019/

Calcifer
11/16/18, 8:51 AM
#2

Tydligen därför att de ska filma uppföljarna back-to-back istället för med flera års mellanrum.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
11/19/18, 5:26 PM
#3

Jag längtar i alla fall efter uppföljaren, hoppas bara att den inte blir en besvikelse efter den långa väntan. 😊


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Grodan
11/20/18, 11:51 AM
#4

Jag såg om Avatar för några veckor sedan och då växte filmen lite i mina ögon, så jag längtar också efter tvåan.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Tant Grön
7/26/20, 1:29 PM
#5

Den skulle ju ha visats i december 2020. Så blev den uppskjuten igen till 2021.
Nu läser jag att den blir uppskjuten till 2022. 🤪Undrar om man någon gång får se den. 😕

Cireea
7/26/20, 2:44 PM
#6

Problemet är ju att när första filmen kom ut så var den verkligen speciell på grund av var teknologin låg då. Nu har teknologin kommit ikapp så jag tänker att tvåan måste ha en ruskigt bra plot för att det ska nå hela vägen. 

Snygga effekter kommer inte räcka den här gången då det är så vanligt idag.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Tant Grön
7/26/20, 3:20 PM
#7

Var väl över 10 år sedan nu som den var klar. Undrar varför dom har hållit på den. Den måste ju ha kostat väldigt mycket att göra.

Moon AppleGrey
7/27/20, 11:27 PM
#8

Apropå Avatar 2 så tycker jag att det är synd att de måste ha en annan kompositör på grund av James Horners frånfälle.


'We're All Mad Here'
Alice's Adventures in Wonderland


Värd för Musik, Sagan om Ringen & Återbruk.
Medarbetare på Hår, Medeltiden, Te, Träning & Vikingar

"If only I could be a merman" / Billy 🧜‍♂️

Jojaton
8/8/20, 12:08 PM
#9

Anledningen till att den skjutits upp nu i år har ju dock med Covid-19 att göra och inte för att produktionen drar ut på tiden. Alla filmer, i princip, fick ju sin premiär uppskjuten pga pandemin - man tjänar inga pengar om ingen kan gå på bio.

Johanna - Instagram

Cireea
8/8/20, 1:53 PM
#10

#9 Ja, så är det.

Dock så har denna film skjutits på i många år och produktionen har dragit ut på tiden rejält. Filmen måste ha en pangbra handling för att det här ska gå, snygga effekter kommer inte räcka nu när teknologin hunnit ikapp. Enbart effekter kommer inte få filmen att stå ut från mängden längre.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
8/8/20, 6:56 PM
#11

Avatar, när den kom ut, kunde verkligen skryta med sina effekter. Det är logiskt att de måste köra något bättre nu. Sen finns också covid som gör att det mesta flyttats upp. Men om man kollar deras imdb så kommer FLERA Avatar filmer komma ut framöver.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: