Vad heter filmen/serien?

Vilken serie kollar ni på nu och vad tycker ni ?

2018-08-10 11:23 #0 av: HamsternPutte

Själv kollar jag på 13 reasons why och jag tycker den är ganska bra,det är inte den bästa serien jag sett men jag gillar den ändå,den bästa serien jag kollat på hittils är nog Teen Wolf.

Anmäl
2018-08-10 14:18 #1 av: Lonaa

Chicago PD, Chicago Fire och Chicago Med. Helt ok att sitta och halvslöa till.

Väntar på nya säsonger av bland andra Outlander och The Handmaid's Tale men vet inte riktigt när de släpps, tror Outlander kommer till hösten.

Matte till jaktlabben Nikka och cairnterriern Charlie
Toktantens dagbok - Om hästar, hundar och livet i största allmänhetBlomma

Anmäl
2018-08-10 15:29 #2 av: Calcifer

Brooklyn 99.

Hatade 13 Reasons Why. Den gav en så otroligt vidrig och icke-verklig syn på självmord och allt annat skit som den innehöll.

"I think the problem with people like this is that
they're so stupid they have no idea how stupid they are."

Anmäl
2018-08-10 22:59 #3 av: Lonaa

Just det, följer Barnmorskan i East End / Call the Midwife också. Tycker att det är en trivsam serie även om det blir väldans massa förlossningar. ;-) De avsnitten jag ser just nu har dock en extra tragisk bakgrund, det handlar om Neurosedynkatastrofen.♡

Matte till jaktlabben Nikka och cairnterriern Charlie
Toktantens dagbok - Om hästar, hundar och livet i största allmänhetBlomma

Anmäl
2018-08-10 23:31 #4 av: HamsternPutte

#2 Jag håller helt med dig om det där med självmorden,men på ett sätt tycker jsg ändå om den,vet egentligen inte varför, den ät ju inte så bra

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.