Annons:
Etikettskådespelare
Läst 935 ggr
blodörn
6/7/17, 9:31 PM

Skådespelare ni skulle vilja se mer av

Vilka skådespelare skulle ni vilja se oftare i filmer?

Själv så skulle jag säga F. Murray Abraham och Daniel Day-Lewis.
Murray har varit med i två av mina favoritfilmer; Amadeus och Grand Budapest Hotel och han har även varit med i Inside Llewyn Davis (vilket jag inte visste att han skulle vara när jag såg den så fangirlade lite när jag såg honom…), Scarface och en liten roll i All the president's men så han är uppenbarligen bra på att välja ut bra filmer.
Daniel Day-Lewis senaste film (Lincoln) kom ut 2012!!! 
Det är officiellt att han är med i en film som kommer ut i slutet av året (tror jag men don't quote me on that :P). Den heter Phantom Thread och är regisserad av Paul Thomas Anderson som också regisserade There will be blood
Men kommer det ta ytterligare fem år innan han är med i en film igen när Phantom thread kommit ut?
Vet att han är vääldigt kräsen med rollerna han väljer, men ändå. När man ser att Daniel Day-Lewis är med i en film så VET man att den kommer vara bra.

Do as you would be done by - And think for yourself

Annons:
sugarmoon
6/11/17, 7:06 PM
#1

tom hiddleston

Annielle
6/19/17, 3:40 PM
#2

Jag vet faktiskt inte just nu, men förklaringen till att  Daniel -Day Lewis varit frånvarande så länge är att han planerade att ta 5 Sabbatsår med familjen som nämns här:

https://www.mnn.com/lifestyle/arts-culture/blogs/daniel-day-lewis-plans-5-year-acting-sabbatical-to-live-on-farm

Så, troligtvis tar han inte sabbatsår igen! 🙂

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Cireea
6/19/17, 3:43 PM
#3

Joseph Gordon-Levitt! 👍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: