Annons:
Etikettfilmhjälp
Läst 1311 ggr
VampireGirlElvira
11/24/16, 8:05 AM

Vad heter dom här filmerna?

Jag söker efter en film som jag kommer ihåg som går såhär: Det är en man som lägger ner en paralyserad kvinna i ett badkar och spolar upp vatten i badkaret och lägger henne i för att vill döda henne, men sedan när han hade lagt henne i badkaret så "halkar" han på något och slår i kanten utav handfatet och tuppar av. Kvinnan ligger kvar (för hon hade fått något så att hon inte kunde varken röra på sig eller prata) och försöker att röra på ena tån för att dra upp proppen, och hon lyckades! Efter ett tag så kunde hon röra på sig igen och kravla sig ut från badkaret och kravla sig ut från badrummet. Jag minns att denna film var läskig för min del (jag var väldigt ung då) plus att jag såg denna film igen när jag var 20, och jag kommer tyvärr inte ihåg vad denna film hette. Och jag försöker få tag på en film till som går såhär: Det var en man och en kvinna i en bil och skulle göra något förbjudet, och sedan så frågar mannen vad hon håller på med (hon hade bitit honom i nacken så han började blöda) och sedan så fick hon en mordisk "kattblick" i ögonen och började äta våldsamt på honom. Jag minns att denna var en skräckfilm, och jag var ganska ung när jag såg på denna film också, efter dom scenerna så stängde jag tyvärr av TV:n. XP Eller tyvärr och tyvärr, jag var ganska lättskrämd då.

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

Annons:
sponny
11/24/16, 10:35 AM
#1

Den andra filmen låter som filmen Innocent Blood från -92 (IMDB). Och om jag minns rätt så är det en helt klart sevärd vampyrfilm. Titta på trailern och se om du känner igen scenen. Första filmen kan jag tyvärr inte hjälpa dig med.

Trailer

Sommarek
11/24/16, 10:58 AM
#2

Den första låter som "What lies beneath" med Harrison Ford och Michelle Pfeiffer (?).

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

VampireGirlElvira
11/24/16, 8:49 PM
#3

Tack ni två! Jag hittade filmerna på YouTube och sparade dom! XD Ska se på filmerna senare. : )

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

fossingen
11/30/16, 5:41 PM
#4

#0 Är det möjligen What lies Beneath med Harrison ford du tänker på som första? Den är väldigt bra :D
Hoppsan, såg just att någon svarat det också.

Film nr 2 känner jag nog igen men  tidig början av 90 talet . Minns inte namnet, men har för mig dessa kattögon fanns som visningsbild på filmen.


Upp till toppen
Annons: