Annons:
Etikettertipsideer
Läst 1335 ggr
Mosen04
8/4/16, 11:55 PM

Hjälp, fort!

Ja, behöver hjälp fort. Tänkte se på filmen "Me before you" och sökte på filmen på internet för att se på den. Men på varje sida så kom det upp kinesisk text eller någon liknande text varjegång dem prata, som om det var en slags undertext, vilket det irritera mig. Jag vill se på filmen utan någon text alls, men jag vet inte hur jag ska få bort den, eller om det är i just själva filmen det är i, på dem sidorna som jag har hittat. I sådana fall, kan nag få tips på några sidor där jag kan se på filmen utan denna konstiga text? Tacksam för snabba svar!

Annons:
Cireea
8/5/16, 12:00 AM
#1

Troligtvis har sidorna som hade filmen bara fått tag på en version med hard-coded kinesisk text, vilket är väldigt vanligt när filmerna nyligen släppts. 🙂 Kan tyvärr inte ge dig några tips.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Mosen04
8/5/16, 12:03 AM
#2

1# Var exakt vad jag funderade på, det låter ju troligast. Jag skulle dock vilja kunna se på filmen utan texten, eftersom det irriterar mig att ha något på skärmen medan jag kollar på en film, speciellt en text som man varken kan få bort eller förstå.

Cireea
8/5/16, 12:05 AM
#3

Då får du helt enkelt vänta på att filmen kommer ut utan hard-coded sub. 🙂 Det finns ju inte så mycket annat att göra.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Mosen04
8/5/16, 12:06 AM
#4

Men jag antar att om det inte finns någon annan version utav filme nedladdad på internet, att jag behöver se på filmen med texten på. Även fast det kommer irritera mig väldigt mycket så får väl jag stå ut.

Cireea
8/5/16, 12:08 AM
#5

Ja, har du inte tålamod att vänta så är det ju det alternativet du har! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: