Annons:
Etikettertipsideer
Läst 823 ggr
Kasp
2016-04-26 22:44

Netflix tips

Jag behöver alla tips jag kan få på bra filmer och serier man kan hitta på netflix.

Exempel på filmer jag har gillat är Nyckeln till frihet, Bucket list, lakeview terrace, bron till Terabithia, råttatoullie, hundpensionatet, mean girls, kärlek på menyn, wild child och vid din sida. 

Exempel på serier jag gillat är: House, Wentworth, svärdet och spiran och game of thrones.

Annons:
Carrosh
2016-04-26 22:49
#1

Serier kan jag tipsa om massor:

Orphan Black, Arrow, The Flash, Orange is the New Black, Sleepy Hollow, The 100, Legends of Tomorrow, Grimm (om det fortfarande finns kvar där?), Lilyhammer, New Girl, Sense8, Supernatural och många många fler. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

frejaspluto
2016-05-03 00:24
#2

Outlander, Grimm, Vänner, Reign.

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Jojaton
2016-05-03 19:29
#3

House of Cards, Lie to Me, Breaking Bad, Clueless, Pay It Forward, August Rush, gillar du superhjältar finns ju Gotham (funkar även om man gillar kriminalare) Daredevil, Jessica Jones + många Marvelfilmer.

Johanna - Instagram

Kasp
2016-05-09 22:33
#4

Skriv gärna lite om vad de handlar om. :) Och gärna serier/filmer i samma kategorier som de jag nämnde att jag gillade.

Jojaton
2016-05-10 15:32
#5

Lie to Me är väldigt likt House, supersmart man med kassa sociala skills. Han är proffs på att se om folk ljuger så han hjälper polisen i olika brottsutredningar.

Johanna - Instagram

blodörn
2016-05-25 19:40
#6

Bridge on the river Kwai och Lawrence of arabia. Två jättebra filmer.

Do as you would be done by - And think for yourself

Annons:
Upp till toppen
Annons: