Annons:
Etiketterdramaromantik
Läst 2508 ggr
[Allanboysen]
6/19/15, 4:37 PM

Snyft

Hejhej! :D

Jag är ett - EXTREMT - stort fan av sorgliga snyfte filmer haha. 😃

Dem ska helst va spännande genom hela filmen, och sen få ett sorgligt slut. (helst dö haha 😂)

Bra filmer är (enligt mig) också exempel att filmen går, och i slutet är det en tvist, (exempel att karaktären dog i början men inte insåg det, och försöker leva sitt vanliga liv och i slutet kommer han på att han är död osv osv.)

Och såhär på midsommarafton, är det någon som har ett filmtips som matchar in till min beskrivning? :D

Bombadera med förslag, och gärna en liten beskrivning! :)

Glad midsommar😊

Annons:
[Blue_Lugia]
6/19/15, 4:45 PM
#1

Jag tänker på en svensk film som gick på tv för många år sen som hette "Den osynlige" . Men om det är speciellt snyftade vet jag inte, minns att jag tyckte den var otäck och lite våldsam stundtals.

[Lilyz]1
6/19/15, 5:08 PM
#2

The fault in our stars - Handlar om två cancersjuka ungdomar som blir kära och ja.. Man fattar kanske att den är rätt sorglig… 😢

[Allanboysen]
6/19/15, 5:13 PM
#3

#1 är den väldigt våldsam? ☺️Tycker för våldsamma filmer är lite otäcka, men spännande får dem gärna va. 🙂Får ta och kolla in den! 😊

#2 Den har jag sett! :D Den är jätte bra🙂

[Blue_Lugia]
6/19/15, 5:51 PM
#4

#3 Säkert nio år sen jag såg den. Jag är kanske lite känslig men ja lite brutalt är det ibland.

[Sabina]
6/21/15, 4:30 PM
#5

Åh då kan jag rekommendera en riktig snyftis som också är jättebra och som jag gråter åt, varenda gång jag sett den, fastän jag vet hur den slutar, nämligen "One Day" http://www.imdb.com/title/tt1563738/

Älskar både filmen och boken

Flöffo
6/21/15, 5:41 PM
#6

If I Stay, Niceville, Cyberbully och Safe Haven är filmer som, jag i alla fall har för mig, är sorliga.

//Flöffo

Annons:
Halvdansken
7/7/15, 8:44 PM
#7

Sixth sence.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Calcifer
7/8/15, 12:24 AM
#8

You're Not You, Still Alice, Cake och Ps. I Love You är tre helt underbara filmer som åtminstone jag grät som en idiot till. Även Passengers är helt fantastisk och är lite mer mystisk än bara drama. :)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Flöffo
7/8/15, 2:50 PM
#9

Allt för min syster är också sorglig

//Flöffo

OsterlindM
8/20/15, 11:56 PM
#10

"Hachiko" är en riktig snyftfilm baserad på en verklig händelse! Det handlar om en hund och sin ägare. Jag gråter igenom nästan hela filmen varje gång jag ser den. Om du gillar djur så kan jag också rekommendera "Red dog" som också är också en snyftfilm! :)

Amaandaaaa
8/24/15, 5:18 PM
#11

Pearl Harbour

[Allanboysen]
5/17/16, 6:06 PM
#12

#5 tusen tack! har sett den filmen men aldrig listat ut filmens namn på över ett år!.. tusen tack.

Catta-
5/17/16, 6:08 PM
#13

Armageddon!

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Annons:
Honestyisdead
5/17/16, 6:16 PM
#14

Sommarmåne

blodörn
5/19/16, 7:30 PM
#15

The bridge on the river kwai
en av mina favoritfilmer

Do as you would be done by - And think for yourself

[Blue_Lugia]
5/19/16, 10:58 PM
#16

Kanske inte din typ av film, men jag såg precis "En man som heter Ove" och jag brukar inte gråta av filmer, men denna var det svårt i slutet alltså….. :, (

Honestyisdead
5/20/16, 12:29 AM
#17

En av få filmer jag gråter till fortfarande är Titanic.  När jack dött och rose måste dra loss hans hand som fryst fast i hennes och man ser honom sjunka.

Maria
5/20/16, 7:09 PM
#18

"Sommersby" var en film som var så sorglig.

 Jag var riktigt förbannad när den tog slut och ångrade mig så att jag sett den överhuvudtaget😉

https://sv.wikipedia.org/wiki/Sommersby

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Cireea
5/20/16, 7:41 PM
#19

#17 Så sant!! Titanic är sjukt bra!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

NatasjaHemby
6/3/16, 10:01 PM
#20

Atonement (2007), The Duchess (2008) och Brooklyn (2015) är väl sådär lagom hjärtslitande och rätt bra kärleksfilmer. Den film som nog fått mig att gråta mest var Svinalängorna (2010).

SE*Simbelmynes

Annons:
Upp till toppen
Annons: