Annons:
Etikettfantasy
Läst 1535 ggr
[JenniN]
10/12/14, 5:12 AM

Filmen "Hornes"

Någon som sett den filmen med Daniel radcliffe i huvudrollen? 

Spoilers ibland kommentarerna.

Annons:
[JenniN]
10/12/14, 5:13 AM
#1

Jag har sett den och den var nog det närmaste jag kan komma på, det sämsta skit jag sett. :) Det hade jag knappast räknat med då det var ganska många "kända" skådespelare med.

Cireea
10/16/14, 10:52 AM
#2

Jag har faktiskt inte sett den men när jag såg trailern så tyckte jag att den inte verkade vara något att se… för mig är trailern så oerhört viktig. Är den dålig så drar jag mig från att ens se på filmen. Det värsta jag däremot vet är när en trailer säger att filmen är grym och sen visas det att det enda som var bra var dom där få scenerna som var med i trailern. 

Jag tror nog inte jag kommer se Hornes om ingen tvingar mig att se den…


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[JenniN]
10/16/14, 12:58 PM
#3

2# Nej jag kan knappast säga tt jag rekommenderar den. Haha. 

men jag kollar inte ens på trailers. Det kan hända väldigt sällan när min lillebror är med och ska se film för han vill gärna se trailern. Men jag tycker att de spoilar  för mycket.

VildaVittra
10/17/14, 9:29 AM
#4

Jag gillade den. Det är trevligt med filmer som har ett manus där det inte bara är att visa upp hur snygga skådisarna är, utan snarare baserar historian på symbolik och man får tänka och tolka själv. Dock fattade jag vad som hade hänt redan i början, har nog sett lite för många filmer. 

Sedan gillade jag att slutet inte var direkt lyckligt, fattar inte varför Hollywood normalt inte klarar av att ha sorgsna slut.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[JenniN]
10/17/14, 9:58 AM
#5

Kul med delade meningar!

Cireea
10/17/14, 12:13 PM
#6

#4 En sak som jag håller med om, det är sluten. Alltid så lyckligt som möjligt. Jag gillar när sluten är endast sorgsna eller när det kommer med en twist. Det är för lite slut som är oväntade.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
VildaVittra
10/17/14, 1:06 PM
#7

#6 Precis. Det är väldigt många filmer som totalt föll och blev urusla bara pga snuttigullsluten. Som Edge of Tomorrow, kunde hon inte fått dö?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Cireea
10/17/14, 1:23 PM
#8

#7 Har du sett "The fault in our stars" ? Jag vet inte om det är din genre men det slutet tyckte jag faktiskt var bra.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

VildaVittra
10/17/14, 1:48 PM
#9

#8 Nope, men la in den nu på min "ska se-lista", verkar lovande även om romantiska filmer inte riktigt är min kopp te.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Cireea
10/17/14, 3:30 PM
#10

#9 Jag var skeptisk innan jag såg den men den var väldigt bra faktiskt. Lite svensk musik spelas också i filmen vilket var en trevlig (och rolig) överraskning.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

fluffyrat
10/18/14, 1:41 PM
#11

Jag såg den med en kompis för vi trodde att den skulle vara läskig, men när vi väl började kolla så satt vi bara häpna och äcklade haha. Googlade under filmen och det stod ''den börjar komiskt men blir mörkare'' well det var sant men gillade den inte alls. Den var annorlunda så det får de credits för men nje, inte min typ av humor kanske.

//Fluffyrat Gris

[[Rosmarmelad]]
10/20/14, 7:13 PM
#12

Jag kan tänka mig den är ganska usel, jag gillar inte författaren.

Upp till toppen
Annons: