Annons:
Etiketterdramaromantik
Läst 1723 ggr
NordicSunset
4/22/14, 9:23 AM

Tips på serier

Jag skulle vilja ha lite serietips. Har kollat klart Gossip Girl och jag vill typ gråta för resten av mitt liv gör att det är över. Men jag ser redan på Pretty Little Liars The originals The Vampire Diaries Gossip Girl Tror det är dom! Det ska imte vara läskiga serier. Vill inte ha som typ the walking dead och så. Men typ dramaserier. Gärna någon serie som inte är "klar" än. :)

Be the best version of you.

  • Zoella
Annons:
nottheonly
4/22/14, 10:05 AM
#1

Hart of dixie, Awkward, Switched at birth, Twisted 🙂

milow
4/22/14, 10:06 AM
#2

Orange is the new black och girls!

NordicSunset
4/22/14, 11:19 AM
#3

Tack så mycket! :) Awkward har jag också sett förresten!

Be the best version of you.

  • Zoella
pigelina
4/23/14, 12:05 AM
#4

Rekommenderar Shameless(us) och life unexpected är riktigt bra med :)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Blanksteg
4/24/14, 12:16 AM
#5

Orphan Black, The Good Wife, Suits,

[Allanboysen]
6/13/16, 5:07 PM
#6

TRUE BLOOD :D vampyrserie (fantasy). Alla serier är klara och finns att se på dreamfilm. älskar dem. c:

Annons:
blodörn
6/19/16, 4:58 PM
#7

Skins. Dock så är den redan slut, men det är ändå en jättebra serie så.

Do as you would be done by - And think for yourself

Jojaton
6/19/16, 8:57 PM
#8

How To Get Away With Murder, Desperate Housewives, The OC, One Tree Hill, Grey's Anatomy, Sex and the City…

Johanna - Instagram

DjurälskarenEmelie
6/20/16, 9:48 PM
#9

Jag har precis kollat färdigt första säsongen av American horror story och alltså jag är helst fast! Jag är helt förhäxad av karaktären Tate (Evan Peters) både hur karaktären är och hur han beter sig men också hur han ser ut alltså shit my god han ser riktigt bra ut, jag blir nästan deprimerad because i want him so bad! Men eftersom du inte ville ha skräck så finns det också Scrubs som jag tkr om riktigt mkt fast dock är det ej drama. Men annars som ovan säger One Tree Hill!

kastapasta
6/20/16, 10:20 PM
#10

OITNB

Upp till toppen
Annons: