Annons:
Etikettsvenska-filmer
Läst 3575 ggr
petrapetra
6/12/13, 3:07 PM

Filmen Känn Ingen Sorg

Känn Ingen Sorg bygger på Håkan Hellströms musik o vad som är noterbart är att filmen inte är en självbiografi vilket gör denna film lite annorlunda från filmer som 8-Mile osv. Premiär 19 juli.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151618938939656

Annons:
MissInAction
6/12/13, 10:22 PM
#1

Bygger på Håkan Hellströms musik och är inte en självbiografi. Är det en musikal? 😮Jag har sett klipp från den på Bioklubbens hemsida, men inte fått grepp om vad det är för slags film.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Ledsagare
7/19/13, 4:19 PM
#2

Som jag har fattat det så skulle det kunna vara en alternativ (likt twlight zone) Håkan Hellström som man får se :P men den verkar bra iaf tycker jag. Ska nog se denna på bio :)

[Kajsa91]
7/21/13, 10:05 AM
#3

Skulle vilja se den då jag gillar svenska filmer men gillar absolut inte Hellström så frågan är om det är värt att betala för att se den?
Gillar typ 2 låtar av honom bara..

MissInAction
7/21/13, 12:45 PM
#4

Hehe jag känner lite samma som Kajsa91. Har inte sett så mycket ny svensk film, men vill. Och Hellström är ingen favorit för mig, precis. 

Ge gärna en liten review om du vill, när du sett den, Ledsagare 😎


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

petrapetra
7/21/13, 3:05 PM
#5

Nu har jag sett filmen och jag tyckte att den var bra. Storyn kanske inte är så jättemärkvärdig men de fick ihop allting bra tyckte jag. Och Adam Lundgren gör en bra rollinsats också tycker jag.

Ledsagare
8/1/13, 3:02 AM
#6

Jag tycker att det var en bra ungdomsfilm, den har ett par riktigt coola scener (ex. en scen som rör en viss vägg). Helt klart sevärd i alla fall :)

Annons:
Chopin
8/2/13, 7:18 PM
#7

SR har redan kallat den här filmen för "årets skönaste", inte vanligt alls att en svensk film får sån här bra respons i media :O http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3138&artikel=5564931

MissInAction
8/3/13, 11:18 AM
#8

Ojdå, där ser man! 👍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Mickis1994
8/3/13, 3:01 PM
#9

Superbra film! Man behöver inte alls tycka om Håkan Hellström för att uppskatta filmen. Det är snarare så att de som gillar honom och hans musik kan dra lite roliga kopplingar i vissa repliker till sångerna osv. Mer en "nördhets"sak. Det händer en del saker i filmen och i en av slutscenerna var jag inte den enda i salongen som fällde ett antal tårar. SE DEN PEOPLE!

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

GerbilHund
2/7/14, 2:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Jag såg den med klassen idag och jag tyckte den var dålig.
Jag försökte sitta still och kolla men det sluta med att jag gjorde en massa konstiga saker🤪 Typ som att nästan somna i klassrummet🤦‍♂️ eller som att hasa runt på stolen och andra saker
ger den 2 eller 3 av 10.
Det som var bra var att den utspelade sig i Göteborg och jag kände igen många platser.
Filmen kan säkert vara bra men det är inte min typ av film!
Känns som den är för lite äldre personer men min lärare tyckte inte om den heller, men vissa i klassen gjorde det.

julolagus
2/7/14, 10:34 PM
#11

Tycker filmen är otroligt bra men tycker tyvärr att ingen cover de gör är bra..

Gasoline
2/8/14, 3:44 PM
#12

Såhär kände jag efter att jag sett filmen 😐

kolpa
2/18/14, 8:40 PM
#13

Bäste filmen EVER!!! finns inga ord…. ❤️❤️❤️😍😊

Annons:
Upp till toppen
Annons: