Annons:
Etikettaction
Läst 1982 ggr
[Kaktuz]
4/27/12, 4:57 PM

Avengers

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En brokig skara individer med superkrafter samlas ihop av den hemliga organisationen S.H.I.E.L.D. för att skydda planeten mot invaderande styrkor från yttre rymden. Tillsammans bildar de motvilliga superhjältarna gruppen The Avengers.

Skådespelare: Scarlett Johansson, Chris Hemsworth, Robert Downey Jr., Chris Evans

Annons:
[Highonbluetomorrows]
4/28/12, 12:49 AM
#1

Min sambo har sett fram emot den här filmen hur länge som helst… och ska givetvis se den på premiären.

Själv är jag inte riiiiiktigt lika engagerad ;).

Dock "måste" den ju i princip vara bra, med tanke på hypen och därmed pressen de har haft på sig.

[Kaktuz]
4/28/12, 6:42 AM
#2

Tycker det har dykt upp för mycket med hjältar och serietidningsfigurer sista tiden i filmversion så man tröttnar ganska fort Oskyldig

Surtsey
5/2/12, 8:21 PM
#3

Såg den på premiärföreställningen och den matchade verkligen förväntningarna. Men med Joss Whedon vid rodret hade de omöjligt kunna bli nåt annat än fantastiskt ^^

42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se

[Kaktuz]
5/3/12, 6:03 AM
#4

Storyn malde på bra i början med blev tröttsam efter ungefär halva. Högar av tråkiga skämt och punchlines som filmen skulle ha klarat sig bra utan.

2 timmar och 22 minuter rulle vilket var en halvtimme för mycket.

Hoppas inte på en uppföljare men det kan man räkna med.

[Highonbluetomorrows]
5/3/12, 12:00 PM
#5

#4. Haha.. Ja, uppföljare lär det nog bli.

Min sambo tyckte den var grym i alla fall. Själv har jag inte sett den och lär inte göra det på ett tag heller.

[Kaktuz]
5/3/12, 12:06 PM
#6

Cool

Annons:
Sehvrin
5/3/12, 9:39 PM
#7

#4 Det beror ju på vad man räknar som uppföljare. Men det blir ju åtmonstone en Ironman-film till och jag skulle inte bli förvånad om de andra hjältarna fick fler egna filmer också.

Jag har inte sett Avengers, men jag hoppas på att få chansen. Men jag har en superhjältefilm som jag verkligen hoppas blir av nu när Avengers har haft premiär (Marvel pausade alla andra projekt). Runaways kan komma att bli en så cool och annorlunda film, men det återstår att se om det blir något alls…

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Surtsey
5/4/12, 1:50 PM
#8

Thor 2, Captain America 2 & Iron Man 3 är på gång.
Avengers bör få en uppföljare efter braksuccén den gjort hittills i europa och det är först idag den släpps i usa.

42 and towels - all one need to know.
But if not... www.altheatrollet.blogg.se

[stblues35]
5/5/12, 9:52 AM
#9

Tjae det är väl mest en film för serietidnings nördar som en annanFlört Ska väl se den när jag får chansen!

[Kaktuz]
5/5/12, 10:49 AM
#10

Cool

Upp till toppen
Annons: