Annons:
Etikettfilmhjälp
Läst 1406 ggr
Limpizen
2017-08-14 18:37

Vilken film?!

Har för mig att det var såhär: 

Det är en kille vars fru har dött (tror jag), han har tre barn (alla flickor) och har precis börjat dejta igen. Han väljer stället på en dejt och det blir en pub där han verkar vara stammis för alla halvnakna servitriser kan hans namn och hans "usual", dejten han var med uppskattade inte detta särskilt mycket. 

Han var också till affären någon gång för att köpa tamponger till sin äldsta dotter, men där så träffade han en kvinna som skulle köpa en porrtidning till sin son (för att hon råkat förstört den han hade och hon ville inte att sonen skulle märka det). I affären så slutade det med att hon köpte tampongerna åt killen och killen köpte porrtidningen åt tjejen så att det skulle bli mindre pinsamt vid kassan. 

I slutet av filmen så hamnar de på Afrika har jag för mig där bl.a. tjejen (vet inte om det var tjejen från affären eller en annan tjej) ska åka nå flyggrej efter en bil men bilen får slut på bensin så hon kraschar ner i marken.

Det är typ det jag kommer ihåg haha

Annons:
Limpizen
2017-08-14 18:39
#1

Har suttit och letat efter filmen i 1 timme minst och direkt efter att jag lagt upp detta så hittar jag den på 1 sökning… Blended heter den

Upp till toppen
Annons: