Annons:
Etikettkommande-biofilmer
Läst 1270 ggr
Cireea
2017-06-29 15:48

Jumanji Reboot Trailer

Som många säkert vet kommer det en Reboot av Jumanji mot slutet av året. Idag kom första trailern till filmen. 

Notera att Reboot betyder att denna inte har något med den gamla Jumanji att göra. Med andra ord, allt ni vet om Jumanji ska ni glömma. Det här ska alltså inte vara en Remake, utan en reboot

Vad tycks?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
2017-06-29 15:52
#1

Jag var väldigt skeptisk när jag först hörde om denna Reboot. För mig har Jumanji alltid varit bra precis som den är och de valda skådespelarna kändes helt fel.

Dock måste jag säga att trailern fångade mitt intresse. 🙂
Det känns faktiskt som en Reboot som kan bli bra, så länge man bortser från originalet och inte tänker på dem som samma film. 

Jag tror att nyckeln är att inte koppla den till filmen från 1995 över huvudtaget, man måste se den som något helt eget.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Sollar
2017-07-01 15:53
#2

Har sett den och den irriterar mig verkligen, Jumanji är en kultfilm tycker jag. Tycker inte att de borde koppla denna filmen till Jumanji.

Honestyisdead
2017-08-11 09:22
#3

Kommer ha svårt att inte koppla den till den gamla filmen. Tycker dom kunde valt ett annat namn.

Cireea
2017-08-12 01:04
#4

Fast, det är ju fortfarande Jumanji. 🙂 Bara en Reboot.
Ungefär som den nya Kong-filmen som kom, det är en Reboot på den gamla King Kong. Detsamma gäller Godzilla från 2014, det är också en Reboot på gamla filmen. 

Poängen är då att man inte byter namn då de fortfarande "är" de gamla filmerna, fast som om de gamla filmerna aldrig funnits. Vilken komplicerad grej att förklara men hoppas min poäng kommer fram. 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: