Annons:
Etikettertvseriewebbserie
Läst 1348 ggr
Kasp
2016-12-19 21:06

Namn på en serie

Trodde aldrig att jag skulle göra en sådan här tråd men men. Det stör mig så mycket att jag inte kommer ihåg.

Har för mig att serien gick på 3:an (men det kan ha varit 5:an eller en annan kanal), kan ha varit cirka 5 år sedan eller lite mer. Är nästan säker på att George Clooney var med i den. Om jag minns rätt så handlade den om att det var några personer i en U-båt som skulle leta efter något på botten. Serien var spännande och kan ha varit i thriller genren. Har för mig att det också var så att en av personerna (troligtvis George Clooney) hade ett barn och en fru och frun var död. Under resan där under vattnet så hände det massa konstiga saker och bland annat så var det något om att hans fru inte var död. Har också för mig att de hittade någon slags sten eller liknande som kunde vara en källa till energi. 

Fick bara en bild av den för ett tag sedan och sedan dess har det irriterat mig att jag inte kommer på vad den hette, har försökt leta men hittar inte. Är det någon mer än jag som minns den?

Annons:
Cireea
2016-12-19 21:10
#1

Har du gått igenom de serier som George Clooney är med i på exempelvis IMDb? 
Om du inte hittar serien där så minns du antagligen fel om att GC var med. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Kasp
2016-12-19 21:23
#2

Japp de har jag gått igenom och kunde inte hitta men jag är nästan säker på att han var med.

Kasp
2016-12-25 15:23
#3

Det kanske var så att det var en mindre serie som inte var så populär och att det är därför den inte finns med. Men någon mer måste ju ha sett den och kan minnas vad den heter?

Cireea
2016-12-25 15:25
#4

IMDb brukar ha med alla serier och filmer oavsett popularitet. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Kasp
2016-12-25 16:01
#5

Hm, kanske inte han var med då…

Kasp
2016-12-25 17:08
#6

Ah nu har jag kommit på vilken det var: The Deep.

Annons:
Cireea
2016-12-25 21:26
#7

#6 Toppen! 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: