Annons:
Etikettertvseriewebbserie
Läst 1112 ggr
Snurrig
10/1/16, 3:04 PM

The Magicians (TV-Serie)

Är det någon här som har sett serien The Magicians? Vad tycker ni om den? Är den bra? Har ni läst boken den är baserad på och hur tycker ni den är i jämförelse? Jag har nämligen läst boken, tyckte den var bra men samtidigt något av en besvikelse. Jag är ändå nyfiken på tv serien, så tycker ni att den är värd att se? Cool

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Annons:
Cireea
10/1/16, 3:44 PM
#1

Jag har inte börjat se den ännu men har tänkt göra det. 🙂 Inte läst boken dock, är det bara en bok eller en bokserie?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Snurrig
10/1/16, 3:52 PM
#2

Jag orkade inte vänta på svar angående serien iaf, utan har börjat på första avsnittet. Men folks åsikter är såklart fortfarande av intresse.. Skrattar

#1 Jag tror det ska finnas tre böcker, men jag har bara läst den första. Vet inte om det ska komma fler.

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
10/1/16, 5:04 PM
#3

#2 Åh okej, jag har i alla fall mest hört positivt angående serien!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

nottheonly
10/4/16, 2:10 PM
#4

Jag har sett serien! gillar den verkligen, den är inte som någonting annat jag sett.. har även köpt första boken så ska väl läsa den så småningom 🙂

Zadeira
10/13/16, 3:11 PM
#5

Jag har sett den, men inte läst boken. Stundtals tycker jag den är jättefånig och får mig att känna lite samma som inför Twilight att "shit vad fånigt pch fjortis-aktigt allt är". Sen har den sina ljusa stunder då jag faktiskt uppskattar den.

Imasy
11/16/16, 8:41 PM
#6

Är denna serie baserad på Lev Grossmans böcker?

Annons:
Snurrig
11/16/16, 8:45 PM
#7

Jag såg klart serien iaf, håller med #5 om att den kändes fånig ibland. Men jag är glad att jag såg den, för var rätt bra. Tror nästan att jag måste läsa bok nummer två, så att jag får reda på vad som händer härnäst.

#6 Ja, det är den.

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Upp till toppen
Annons: