Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Om sajten och iFokus Tips och ideer Action Drama Dokumentärer Fantasy Filmtips/filmsnack Familjefilm Filmprojekt och skoluppgifter Komedier Biografi & historiskt Kommande biofilmer Krigsfilmer Kriminalfilmer Musikaler Skräck och rysare Science fiction Svenska filmer Skådespelare Romantik Tecknat/anime Thriller TV-serier Troma Utländska filmer Western Äventyr Vad heter filmen/serien? Köpes/Säljes /Bytes OT - Off topic Ouiz m.m
Vad heter filmen/serien?

Vilken film?

2016-08-14 02:54 #0 av: Zelmabus

Söker en film som jag såg när jag var liten, den är säkert minst 25 år gammal, kan vara mycket äldre än så.
Kommer ej ihåg så mycket men det jag kommer i håg är en familj av mamma, pappa (tror styvpappa) och dotter runt ca 6-10 år.
Dottern drunknar , man får ej se själva händelsen, men sen börjar hon typ spöka för hon blev mördad (av pappan) för att peka ut att hon blev mördad. Och sen är en armbandsklocka som ser ut som en fjäril i uret en stor grej i filmen...

Kommer inte i håg så mycket mer tybärr ...
Någon som kan komma på vad det är för film jag söker?

Anmäl
2016-08-14 06:19 #1 av: Calcifer

Death Dreams är det du tänker på!

"Help me Obi Juan whoever the fuck you are. You're my only ho."
私はすごいジェダイです。

Anmäl
2016-08-14 10:39 #2 av: Zelmabus

Ja tack det var det.

Dock verkar den vara mycket sämre än vad jag kom i håg den :-p

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.