Annons:
Etikettskådespelare
Läst 1835 ggr
blodörn
8/6/16, 8:18 PM

era favoritskådespelare

Prata om era favoriter :)
Jag har tre som är mina absoluta favoriter:
Christopher Lee - för de flesta är han väl mest känd för Saruman i Lotr och Dooku i star wars men han har varit med i JÄTTEMYCKET. Han har varit med i över 200 filmer. Min favoritfilm med honom är The Wicker man.
Alec Guinness - Han är extremt underskattad. Han är en av de där skådespelarna som kan spela vilken roll som helst. I Kind hearts and coronets spelade han 8 (tror jag) olika karaktärer, och en av dem var en kvinna. Han kan både vara seriös och extremt rolig.
Daniel Day-Lewis - Behöver jag ens en anledning? En av de bästa skådespelarna någonsin. Tyvärr så har han dock inte varit med i så mycket då han är väldigt kräsen med sina roller, tydligen.

*Bild borttagen av moderator*

Do as you would be done by - And think for yourself

Annons:
Cireea
8/6/16, 8:19 PM
#1

Hur är det med bilderna, tillåtna att använda? 🙂Har även flyttat ditt inlägg till passande kategori.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Maria
8/7/16, 4:49 PM
#2

Ingen favorit alls men jag måste "emot min egen vilja"😉 medge att att Tom Cruise gör otroligt bra rolltolkningar i Magnolia och Collateral.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

hund_katt
8/20/16, 9:25 PM
#3

Johnny Depp! Legend. Lever verkligen in i rollen. Och så är han ju gett snygg också ;) Ian Somerhalder gillar jag också. Inte bara utseendet som jag gillar, men kan inte beskriva riktigt haha. Aja jag gillar hans skådespeleri. Speciellt i the Vampire diaries Angelina Jolie är också en favorit. Haha inga märkvärdiga kanske ;) men ja.. haha

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

lunaticIam
8/24/16, 12:08 PM
#4

Åh, alldeles för många egentligen, haha! Men jag ska försöka vara brutal mot mig själv och bara nämna ett fåtal 😎

Tom Hiddleston - mest känd för sin tolkning av Loki. Utmärkt i  Coriolanus (pjäsen) och Crimson Peak. 
Robert Downey Jr - förmodligen mest känd som Iron Man. Nog är det en bra tolkning men det är hans tolkningar i Kiss Kiss Bang Bang, The Judge, Chaplin m.m. som placerar honom bland mina favoriter. 
Sir Ian McKellen - Behöver jag ens säga något? 

Så svårt ju! Har så många jag gillar. Men de här tre är väl favoriterna just nu.

Herveaux
8/25/16, 3:01 PM
#5

Johnny Depp är en klar favorit. Har väl inte så mycket att tillägga förutom det #3 skrev. Skön kille som vågar gå sin egen väg och inte fastnar i ett "fack" av roller.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Jojaton
9/1/16, 8:37 PM
#6

Leonardo DiCaprio, Kevin Spacey, Natalie Portman, Christian Bale, Peter Dinklage, Viola Davis…

Johanna - Instagram

Annons:
Honestyisdead
9/4/16, 11:49 AM
#7

Johnny Depp

Will Smith

Shemar Moore

Flee
9/4/16, 4:30 PM
#8

Morgan Freeman

Temmy
9/8/16, 10:24 AM
#9

Will Smith, Nicolas Cage, Johnny Depp, Jennifer Aniston, och Maggie Smith är några som jag tycker är väldigt duktiga 😃

Silver83
9/18/16, 2:13 PM
#10

Kevin Spacey 👍

[Devya]
9/23/16, 6:44 AM
#11

Leonardo DiCaprio. Jag gillar verkligen de filmer han har varit med i.

jessR
12/3/16, 2:34 PM
#12

Leo, Kevin Spacey, numera bortgångne Philip Seymore Hoffman, Claire Danes, Billy Bob Thornton, Sandra Bullock , Guy Pierce, Felicity Jones och Melissa McCarthy är några av mina favvosar!

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla” – Platon -

lutralutra
1/9/17, 8:22 PM
#13

Johny Depp, såklart. Tycker han är bra i allt han gör. 

Jean Reno, han som spelar i "Leon". 

Keanu Reeves.. 

Helena Bonham Carter, hon som spelar "Bellatrix Lestrange", tycker hon är en riktigt grym skådespelare! Hon spelar också i många andra filmer, bland annat "Sweeney Todd" som är en av mina favoritfilmer. 

Ska man nämna någon svensk så älskar jag Jens Hultén, han som spelar Seth Rydell i Johan Falk. Har nyligen fått en enorm crush på honom, jag brukar inte bli intresserad av kändisar men han är ju dösnygg.. 😍😍

https://www.youtube.com/watch?v=JY52h-dNBjg


Annons:
nottheonly
1/10/17, 8:16 PM
#14

Oj! jag har så många, haha.. men en favorit jag har haft sen ungdomstiden är Josh Holloway (mest känd som Sawyer från Lost) ❤️ det räcker med att han är med i en serie/film and I'm gonna watch It oavsett handling.

Upp till toppen
Annons: