Skådespelare

era favoritskådespelare

2016-08-06 20:18 #0 av: blodörn

Prata om era favoriter :)
Jag har tre som är mina absoluta favoriter:
Christopher Lee - för de flesta är han väl mest känd för Saruman i Lotr och Dooku i star wars men han har varit med i JÄTTEMYCKET. Han har varit med i över 200 filmer. Min favoritfilm med honom är The Wicker man.
Alec Guinness - Han är extremt underskattad. Han är en av de där skådespelarna som kan spela vilken roll som helst. I Kind hearts and coronets spelade han 8 (tror jag) olika karaktärer, och en av dem var en kvinna. Han kan både vara seriös och extremt rolig.
Daniel Day-Lewis - Behöver jag ens en anledning? En av de bästa skådespelarna någonsin. Tyvärr så har han dock inte varit med i så mycket då han är väldigt kräsen med sina roller, tydligen.

*Bild borttagen av moderator*

Anmäl
2016-08-06 20:19 #1 av: Cireea

Hur är det med bilderna, tillåtna att använda? GladHar även flyttat ditt inlägg till passande kategori.

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2016-08-07 16:49 #2 av: Maria

Ingen favorit alls men jag måste "emot min egen vilja"Skämtar medge att att Tom Cruise gör otroligt bra rolltolkningar i Magnolia och Collateral.

/Maria

Anmäl
2016-08-20 21:25 #3 av: hund_katt

Johnny Depp! Legend. Lever verkligen in i rollen. Och så är han ju gett snygg också ;)

Ian Somerhalder gillar jag också. Inte bara utseendet som jag gillar, men kan inte beskriva riktigt haha. Aja jag gillar hans skådespeleri. Speciellt i the Vampire diaries

Angelina Jolie är också en favorit.

Haha inga märkvärdiga kanske ;) men ja.. haha

Anmäl
2016-08-24 12:08 #4 av: lunaticIam

Åh, alldeles för många egentligen, haha! Men jag ska försöka vara brutal mot mig själv och bara nämna ett fåtal Cool

Tom Hiddleston - mest känd för sin tolkning av Loki. Utmärkt i  Coriolanus (pjäsen) och Crimson Peak. 
Robert Downey Jr - förmodligen mest känd som Iron Man. Nog är det en bra tolkning men det är hans tolkningar i Kiss Kiss Bang Bang, The Judge, Chaplin m.m. som placerar honom bland mina favoriter. 
Sir Ian McKellen - Behöver jag ens säga något? 

Så svårt ju! Har så många jag gillar. Men de här tre är väl favoriterna just nu. 

Anmäl
2016-08-25 15:01 #5 av: Herveaux

Johnny Depp är en klar favorit. Har väl inte så mycket att tillägga förutom det #3 skrev. Skön kille som vågar gå sin egen väg och inte fastnar i ett "fack" av roller.

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2016-09-01 20:37 #6 av: Jojaton

Leonardo DiCaprio, Kevin Spacey, Natalie Portman, Christian Bale, Peter Dinklage, Viola Davis...

Anmäl
2016-09-04 11:49 #7 av: Hera

Johnny Depp

Will Smith

Shemar Moore

Anmäl
2016-09-04 16:30 #8 av: Flee

Morgan Freeman

Anmäl
2016-09-08 10:24 #9 av: Temmy

Will Smith, Nicolas Cage, Johnny Depp, Jennifer Aniston, och Maggie Smith är några som jag tycker är väldigt duktiga Skrattar

Anmäl
2016-09-18 14:13 #10 av: Silver83

Kevin Spacey Tummen upp

Anmäl
2016-09-23 06:44 #11 av: Devya

Leonardo DiCaprio. Jag gillar verkligen de filmer han har varit med i.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.