Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Om sajten och iFokus Tips och ideer Action Drama Dokumentärer Fantasy Filmtips/filmsnack Familjefilm Filmprojekt och skoluppgifter Komedier Biografi & historiskt Kommande biofilmer Krigsfilmer Kriminalfilmer Musikaler Skräck och rysare Science fiction Svenska filmer Skådespelare Romantik Tecknat/anime Thriller TV-serier Troma Utländska filmer Western Äventyr Vad heter filmen/serien? Köpes/Säljes /Bytes OT - Off topic Ouiz m.m
Tips och ideer

Hjälp, fort!

2016-08-04 23:55 #0 av: Mosen04

Ja, behöver hjälp fort.
Tänkte se på filmen "Me before you" och sökte på filmen på internet för att se på den. Men på varje sida så kom det upp kinesisk text eller någon liknande text varjegång dem prata, som om det var en slags undertext, vilket det irritera mig.
Jag vill se på filmen utan någon text alls, men jag vet inte hur jag ska få bort den, eller om det är i just själva filmen det är i, på dem sidorna som jag har hittat.

I sådana fall, kan nag få tips på några sidor där jag kan se på filmen utan denna konstiga text?

Tacksam för snabba svar!

Anmäl
2016-08-05 00:00 #1 av: Cireea

Troligtvis har sidorna som hade filmen bara fått tag på en version med hard-coded kinesisk text, vilket är väldigt vanligt när filmerna nyligen släppts. Glad Kan tyvärr inte ge dig några tips. 

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2016-08-05 00:03 #2 av: Mosen04

1# Var exakt vad jag funderade på, det låter ju troligast.

Jag skulle dock vilja kunna se på filmen utan texten, eftersom det irriterar mig att ha något på skärmen medan jag kollar på en film, speciellt en text som man varken kan få bort eller förstå.

Anmäl
2016-08-05 00:05 #3 av: Cireea

Då får du helt enkelt vänta på att filmen kommer ut utan hard-coded sub. Glad Det finns ju inte så mycket annat att göra. 

Anmäl
2016-08-05 00:06 #4 av: Mosen04

Men jag antar att om det inte finns någon annan version utav filme nedladdad på internet, att jag behöver se på filmen med texten på. Även fast det kommer irritera mig väldigt mycket så får väl jag stå ut.

Anmäl
2016-08-05 00:08 #5 av: Cireea

Ja, har du inte tålamod att vänta så är det ju det alternativet du har! Skrattar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.