Annons:
Etikettkomedier
Läst 982 ggr
Sollar
2016-07-24 12:44

Nya Ghostbusters

Vad tycker ni om den, jag har längtat eftersom jag älskar de första filmerna.  Den var sådär tyckte jag, långt ifrån den sämsta film jag sett men såklart inte i samma klass alls som de gamla. Det var ungefär så jag väntat mig.

Annons:
Cireea
2016-07-24 13:54
#1

Nej, jag längtar inte och kommer troligtvis inte ens se den. Kommer jag se den så är det antagligen för att sambon tvingat mig bara för att han älskar de gamla filmerna.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Sollar
2016-07-24 18:00
#2

Har man bara inte för höga förväntningar går det bra att se den tycker jag. Och jag förstår verkligen inte hatstormarna på nätet, särskilt mot Leslie Jones, hon var bäst i filmen tyckte jag. Men jag tänkte inte på när jag skrev inlägget att den inte har haft biopremiär än, då är det kanske inte så många som sett den än.

Cireea
2016-07-24 18:01
#3

Jag har inget emot någon av skådespelarna i filmen, gillade bara inte upplägget eller trailern så för min del är det en film jag kan hoppa över.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Sollar
2016-07-24 18:08
#4

För det mesta är det ju ända så att det är en dålig idé att modernisera filmer, charmen försvinner oftast då. Kanske hade det blivit annorlunda om de gjort en uppföljare istället. Fast det har inte funkat på independence day 2 förstås, den var en riktig besvikelse.

Upp till toppen
Annons: