Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Om sajten och iFokus Tips och ideer Action Drama Dokumentärer Fantasy Filmtips/filmsnack Familjefilm Filmprojekt och skoluppgifter Komedier Biografi & historiskt Kommande biofilmer Krigsfilmer Kriminalfilmer Musikaler Skräck och rysare Science fiction Svenska filmer Skådespelare Romantik Tecknat/anime Thriller TV-serier Troma Utländska filmer Western Äventyr Vad heter filmen/serien? Köpes/Säljes /Bytes OT - Off topic Ouiz m.m
Romantik

Romantisk film sökes!

2016-07-04 14:08 #0 av: Alyssa

Hej!
Jag är på jakt efter en kärleksfilm!(säger man ens så? Lät så konstigt, haha). Inte någon sådan där smörig romantiskt komedi utan en mer dramatisk. Tänk er typ kärlekshistorian mellan Clarke och Finn i The 100 - ish? Inte heller någon "klassiker" utan gärna någon ganska ny. Har ni några idéer? Skrattar

Blomma - Travhästen söker medisar! - Blomma
Sajtvärd för NyhedendomStenarSocialt stöd och Travhästen.
Medis på Huskatter och Råttor

Anmäl
2016-07-04 15:50 #1 av: Cireea

"Love, Rosie" tycker jag är väldigt bra om du inte sett den! GladHar säkert fler på lager men kommer inte på någon mer just nu. 

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2016-07-04 15:51 #2 av: Zpookey

http://www.imdb.com/title/tt0431308/

Anmäl
2016-07-04 15:53 #3 av: Cireea

#2 Åh, bra tips! Får idé
Den är helt sjukt bra! 

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2016-07-13 18:08 #4 av: frejaspluto

Vet inte om den ör romantisk men drama, sorg, kärlek , - What Maisie knew, med Alexander Skarsgård, amerikanskt tal, från 2012,

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜
Anmäl
2016-07-15 21:02 #5 av: NatasjaHemby

Brooklyn (2015) gillade jag. Dramatiskt och snyftigt.

SE*Simbelmynes

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.