Annons:
Etikettfilmhjälp
Läst 826 ggr
Lamina
6/25/16, 9:57 PM

Hjälp mig hitta filmen?

3 dagar i rad nu har det dykt upp något om en film jag såg för 4 år sen i min facebookminnen. Jag tyckte tydligen JÄKLIGT mycket om filmen i fråga. Men jag kan för mitt liv inte minnas vilken film det var. Tydligen var det en Azazel med i filmen, och jag var sjukt upprörd över att han som var så jäkla cool visade sig vara the bad guy. Om jag inte minns helt fel så var det en skådespelare från The Vampire Diares med i filmen. Och om jag känner migsjälv rätt så var det antagligen en fantasy/since fiction film av något slag. Har endast vaga minnesbilder av den, kan inte sätta ord på dom. Men har något minne av att det har något med helvetet att göra. Fast kan ha helt fel. Är den någon som kan ha blekaste aning om vad det var för film? Vill så gärna se den igen!

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Annons:
cinna
6/25/16, 10:12 PM
#1

Var det en huvudroll/stor roll personen hade i The Vampire Diares, så skulle jag börja med IMDB, för att sedan gå vidare och kolla igenom vilka andra roller personen haft. Den vägen brukar i alla fall jag använda och allt som oftast få napp… Lycka till!

Cireea
6/26/16, 12:20 AM
#2

I den andra tråden, som var en dubbelpost, skrev en och frågade om det var Fallen du menade. Har du testat söka på Azazel på Google och se om du hittar något? Eller har du tagit hjälp av http://www.imoviename.com

Vad är det för minnen som dykt upp på Facebook, är det bilder? eller är det bara saker du skrivit? För det kan ju ändå ge ledtrådar om inte annat. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: