Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Om sajten och iFokus Tips och ideer Action Drama Dokumentärer Fantasy Filmtips/filmsnack Familjefilm Filmprojekt och skoluppgifter Komedier Biografi & historiskt Kommande biofilmer Krigsfilmer Kriminalfilmer Musikaler Skräck och rysare Science fiction Svenska filmer Skådespelare Romantik Tecknat/anime Thriller TV-serier Troma Utländska filmer Western Äventyr Vad heter filmen/serien? Köpes/Säljes /Bytes OT - Off topic Ouiz m.m
Biografi & historiskt

Martin Scorsese's Gangs of New York.

2016-05-20 18:37 #0 av: blodörn

Någon här som har sett den? Jag såg den för ungefär två år sen och den är absolut min favoritfilm av Martin Scorsese, men jag har sett folk säga att den är jättedålig och att den är den sämsta Scorsese gjort.
Vad tycker ni?

Anmäl
2016-05-23 16:23 #1 av: sponny

Jag har "typ" sett den. Såg allt men på grund av gråtande barn missade jag den sista kvarten. Sedan blev det aldrig av att jag såg resten. Men det jag faktiskt såg tyckte jag verkligen om.

Anmäl
2016-05-24 21:26 #2 av: Cireea

Vad handlar den om? :) 

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2016-05-24 22:40 #3 av: sponny

Väldigt kortfattat, gängkrig på Manhattan i New York. Inget ovanligt men denna utspelar sig i mitten av 1800-talet. Och gängen här består av de som fötts i USA och invandrade Irländare. Helt klart en sevärd film.

Anmäl
2016-05-25 08:47 #4 av: Cireea

Det är ju med Leo!! Tummen uppMåste säga till sambon att vi ska se denna. 

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2016-05-25 13:01 #5 av: blodörn

#5 Gör det :) Helt klart sevärd och min favorit av alla Scorsese's filmer. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.