Annons:
Etiketterdramaromantik
Läst 1082 ggr
[Allanboysen]
5/17/16, 5:55 PM

Hjälp! glömt titeln!

Halloj. 

Nu är en "tjejkväll" planerad och jag vet exakt vilken film vi ska se. Men! det var ett tag sedan jag såg den, och har glömt titeln.. 

Det jag minns om den: 

Det är en tjej och en kille. 

Den hela filmen börjar med att en tjej har varit och simmat och är på väg och cyklar hem. Hon svänger in mellan två hus och bakom är det en väg. Sen får man se hennes liv. Hur hon träffar en man (dem är i ca 20-28 års åldern) har kul tillsammans. Men han har svårt att hålla sig till en och samma och far runt en del medans hon vill ha ett förhållande. Han blir ganska elak, och denne tjej är genomsnäll. Minns att dem var på en strand utanför en resturang, så var det en lång U-formad brygga som dem hoppa i vattnet, osv. Tillslut när han lugnat sig får dem ett tryggt förhållande. Då får man se om början när hon är och simmar, cyklar hem, mellan byggnaderna och ut på en väg där det kommer en stor lastbil och fullkomligt mosar henne. Man får se hur hon ligger på vägen i slutet. 

Så. Där var min sämre förklaring, hoppas ni förstår vilken film jag menar, behöver akut svar. 

Tusen tack!

Annons:
[Allanboysen]
5/17/16, 6:07 PM
#1

Fick hjälp från en annan sida, One Day heter den. :)

Catta-
5/17/16, 6:10 PM
#2

Den är riktigt bra :)

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Upp till toppen
Annons: