Annons:
Etikettertvseriewebbserie
Läst 1756 ggr
wimla01
2/27/16, 10:16 AM

Söker bra serier

Jag måste få lite tips om serier då det känns som jag har sett alla bra. Några av dom serierna jag gillar är the 100, vampire diaries, one tree hill, orphan black, PLL, originals osv.. Gillar serier med äventyr, drama och kärlek! Får gärna vara några snygga killar med också haha så har ni några tips så vore det grymt :)

Annons:
blodörn
2/27/16, 12:20 PM
#1

doctor who

Do as you would be done by - And think for yourself

Kadoor
3/9/16, 8:29 PM
#2

Nu är jag inte för det där med snygga killar haha, däremot finns det en del snygga tjejer med i de jag kollar på. ;)
Tipsar om Game of Thrones, Orange Is The New Black(dock är det ju inte äventyr, men den är rolig!) & The Shannara Chronicles, om du inte har sett de redan. GoT ( & TSC är svåra att förklara, sen är jag väldigt dålig på det så jag överlåter det till google/IMDB/någon annan heh. :p OITNB handlar ju om Piper som hamnar i fängelset, så händer det grejer osv.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Cireea
3/9/16, 11:08 PM
#3

Gossip Girl? 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

blodörn
3/11/16, 5:21 PM
#4

vikings :)

Do as you would be done by - And think for yourself

Brodinger
3/15/16, 8:56 AM
#5

Legend of the Seeker

Halvdansken
3/16/16, 3:49 PM
#6

The Walking Dead.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Annons:
Endoftheworld
3/22/16, 9:56 PM
#7

Sherlock!

Lame
3/24/16, 1:19 PM
#8

Äventyr, drama, kärlek, snygga killar.. Gossip girl helt klart! 

if it's meant to be
it will be


Carrosh
3/31/16, 8:43 PM
#9

Arrow
The Flash
Vikings
Black Sails
Continuum
Supernatural
Grimm
Once Upon A Time
Sleepy Hollow
Spartacus
Under the Dome
Drop Dead Diva
Hart of Dixie
New Girl
Game of Thrones
Jane the Virgin
Life Unexpected
Sons of Anarchy

m.fl.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Lubsan
4/5/16, 5:41 PM
#10

Gossip girl helt klart. Suits är jävligt bra, båda finns på netflix.

Carrosh
4/7/16, 3:30 PM
#11

#10 Är hela Suits som i de tre första avsnitten, eller kommer den igång efter ett tag? Har sett de tre första avsnitten, men de verkar vara lite samma grejer som mals igenom avsnitten. Är det värt att fortsätta kolla eller kommer det mala på på samma sätt i resten av serien?

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Lubsan
4/7/16, 5:51 PM
#12

Hm, minns inte hur dom första avsnitten är. Men dom första säsongerna är det ofta att dom jobbar med olika fall, dom senare säsongerna så är det ofta ett ämne eller fall som håller på under hela säsongen. Enligt mig är säsong 1-3 bäst, jag tror jag tyckte det gick rätt snabbt att komma in i serien :) så kolla nått avsnitt till och om du fortfarande inte har fallit för den så är det kanske inte din grej :)

Carrosh
4/7/16, 7:39 PM
#13

Då kanske jag ger det några avsnitt till då. Känns väldigt segt i början av denna. Vet att flera serier kan vara så och att man behöver ge dem ett par extra avsnitt innan det brakar loss, så därför jag undrade.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
frejaspluto
4/21/16, 12:26 PM
#14

Greys anatomy, Grimm, NCSI ( NY) Criminal minds, Sherlock, Elementery, Game of thrones, har ingen aning vilken smak du har på killar! Här är olika smaker med action. 🌺

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

[xMondSy]
4/21/16, 5:43 PM
#15

The Shannara Chronicles, Shadowhunters

[xMondSy]
4/21/16, 5:44 PM
#16

Jag glömde även Nashville! Drama/kärlek och självklart underbar country musik :D

Upp till toppen
Annons: