Annons:
Etikettskådespelare
Läst 2100 ggr
hyvetytte
1/14/16, 8:42 PM

Vilken skådis spelar ditt liv?

Som titeln lyder, vilken skådis skulle ha huvudrollen som dig i en film om ditt liv och varför? Jag säger nog Jennifer Lawrence då vi är rätt lika till utseendet och hennes skådespeleri är nog ganska lik mig som person (fast jag är inte lika cool som Katniss tyvärr). Sen är hon en duktig skådespelerska :)

Annons:
Maleficum
1/14/16, 8:51 PM
#1

Felicia Day, kanske inte superlika i utseende (mer än att vi båda har rött hår) men hon är så bra på att spela nördiga och lite "bortkomna" (awkward) personer som inte är helt bra på socialt samspel.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

VildaVittra
1/17/16, 4:25 AM
#2

Fick fundera ett tag och det skulle nog bli Helena Bonham Carter. Hon är komplex nog för att klara att spela alla mina sidor. Men de får linda in henne i vadd och ställa henne på ett par styltor, för vi är inte lika varandra för fem öre.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Tuulikki]
1/17/16, 9:10 AM
#3

AnnaSophia Robb. Vi är lika till utseendet (men hon är vackrare, fantastiskt vacker) och när hon skådespelar i The Carrie Diaries känns det som att hon faktiskt redan spelar mig.

Lia
1/24/16, 1:32 PM
#4

Utseendemässigt är det Kristen Stewart. Men jag är inte så tråkig som hon, haha. Men jag säger nog Kate Winslet eftersom hennes roll i Eternal Sunshine of the Spotless Mind är rätt och slätt jag, så jag vet att hon kan ^^

Hoseok
1/24/16, 1:51 PM
#5

Jennifer Lawrence eller Emma Stone. Emma Stone är mer utseendemässigt + personlighetsmässigt och Jennifer Lawrence handlar mest om personligheten.

Hoseok
1/24/16, 1:53 PM
#6

Skulle dock även kunna se Michael Cera spela mig om man ska ta den lite mer awkward sidan av mig. 😃

Annons:
panini
1/25/16, 10:59 PM
#7

Freddie Highmore i The art of getting by. Jag är inte lik honom utseendemässigt, men hur personen är till sättet och hur personen agerar och tänker i olika situationer. Så förutom att vi inte har samma kön, så är vi i stort sätt samma person 😎

Challa86
1/28/16, 9:40 PM
#8

Winona Ryder eller Christina Ricci hade nog fått spelat mig. Ingen av dem ser visserligen ut som mig, men jag kan känna att båda hade klarat av att porträttera mig som person med den bakgrunden jag har.  Hade dessutom Tim Burton regisserat filmen hade den blivit sådär mörk, creepy och helt underbar.
Kombinationen hade varit perfekt~

challameow.wordpress.com 

Upp till toppen
Annons: