Annons:
Etikettertipsideer
Läst 801 ggr
Cireea
11/17/15, 3:43 PM

Boa Video

Eftersom jag är på jakt efter äldre barnfilmer på VHS så söker jag ofta runt efter dessa på Google. Har koll på Tradera och Blocket men det är sällan något dyker upp där som är av värde för mig. 

Snubblade över denna hemsida: http://www.boavideo.com/catalog

Finns det någon som handlat via den eller via butiken som kan berätta hur pass seriöst det är och om jag ska våga mig på att beställa därifrån.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Scorpio97
11/17/15, 4:00 PM
#1

Butiken ligger i staden där jag bor och jag har handlat där flera gånger. Väldigt trevliga och kunniga personer som jobbar där, och jag upplever det helt klart som seriöst. Har inte haft några problem med dom. 

Har dock aldrig beställt via hemsidan.


//Jessie

Cireea
11/17/15, 4:02 PM
#2

#1 Okej! Känns lite bättre om det nu blir av att beställa från dom.  🙂Dom hade nämligen en hel serie (6 VHS:er) som jag letat efter i flera år! 😍

Mailade och frågade om dom fortfarande fanns i lager, förhoppningsvis finns dom kvar och jag slipper leta mer. 🤗


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Scorpio97
11/17/15, 4:23 PM
#3

#2 Ja, dom har mycket gamla VHS-filmer och liknande vet jag. Själv har jag bara varit in för att köpa Sims-spel, men mina bröder har också handlat andra spel där och det har som sagt aldrig varit något krångel.

Hoppas dom har kvar det du letade efter! 
Min bror letade efter ett speciellt spel för nått år sedan (spelet var ganska gammalt). Boa hade det då inte inne, men skrev upp att han ville ha det och sen kollade dom runt lite. Och efter någon månad ringde dom upp och sa att dom hade  lyckats hitta ett exemplar som han fick köpa då. Så även om dom inte har det inne just nu, så kanske dom kan ordna fram det beroende på vad det är (:


//Jessie

Cireea
11/17/15, 4:25 PM
#4

#3 Det hade ju varit toppen om du kunde hålla ögonen öppna när man inte kan åka till butiken personligen och leta med jämna mellanrum. 👍

Får se vad dom svarar!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: