Annons:
Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 1093 ggr
Cireea
8/29/15, 3:04 PM

Vilken film vill du se på bio härnäst?

Det finns ju en hel del filmer som har biopremiär i höst och även en del som har sina premiärer tidigt nästa år. 

Har du någon plan på vilken film du vill se på bio härnäst?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Carrosh
8/30/15, 6:52 PM
#1

Oj, det är ju så många bra filmer som kommit nu och som är på väg! Vet inte om Jurassic World går fortfarande? Annars vore ju Mission Impossible Rogue Nation, Tomorrowland eller Ant-Man något som vore kul att se på bioduken!

Men mest av allt ser jag fram emot sjunde Star Wars-filmen, som kommer i december. :D

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Cireea
8/30/15, 7:05 PM
#2

#1 Ja, det är alltid för många bra som kommer samtidigt 😂Själv ska jag nog se på nästa film i Maze Runner-serien 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Carrosh
8/30/15, 7:16 PM
#3

#2 Ja just det, Scorch Trials va? Har den haft premiär redan? Jag ska nog vänta och se den hemma istället. Men ja, det är alldeles för många bra som kommer samtidigt! Vi har ju Avengers 2 också.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Cireea
8/30/15, 7:17 PM
#4

#3 Precis, den har premiär den 18:e september! 👍 Jag ska vänta med att se den tills ungefär en vecka efter, då har värsta ruset varit förbi. Brukar inte gå på bio så ofta som jag gjorde förut så man vill ju verkligen gå på "rätt" filmer så man inte ångrar sig. 😛


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Carrosh
8/30/15, 7:20 PM
#5

#4 Håller med dig där! Man vill gärna gå mer på bio, men möjligheten finns inte alltid där (vare sig det är av ekonomiska eller tidsmässiga skäl), så man väljer med omsorg vad man ska se. Men jag är glad att jag är bioklubbsmedlem, för till slut har man till en gratis-biljett. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[RC1393]
8/30/15, 8:09 PM
#6

Brukar komma på sånt typ runt filmens premiär och gå ett par veckor senare, men jag väntar just nu tålmodigt på Deadpool. Sen har vi också Captain America Civil war, i övrigt har jag inte planerat så mycket än!😃

Annons:
Cireea
8/30/15, 8:33 PM
#7

#5 Ja det är jag och sambon också! 😃 

#6 Den som väntar på något gott… 😎


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

ElinvBorg
9/3/15, 7:46 PM
#8

Bokade mina biljetter till premiären av Maze runner 2: The scorch trials igår 🙂 Går nästan bara uteslutande på premiärer och minst en gång i månaden 👍

Medarbetare på Akvariefisk ifokus

96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane

[Hästhoven]
9/12/15, 2:04 PM
#9

Maze runner, helt klart :-) & fortsättningen på hunger Games ;-)

Upp till toppen
Annons: