Annons:
Etikettfilmhjälp
Läst 1570 ggr
Rheen
7/29/15, 3:15 PM

Vad heter filmen?

Hej! För vääldigt länge sedan fastnade jag framför tv:n, när en intressant film kom på. På något konstigt sätt blev jag avbruten nära slutet (tror jag), och jag fick aldrig veta vad som hände. Det har legat i bakhuvudet i många år, men nu vill jag verkligen veta vad som hände. Här kommer min beskrivning av det jag minns: En pojke lämnas ensam hemma, när mamman ska bort (kanske till butiken?). Sen när hon kommer hem tillbaka är sonen borta, och hon söker efter honom, men utan att hitta honom ringer hon polisen. Det går en lång tid, utan att något händer, tills man tydligen har hittat pojken, och mamman förs till en tågstation. Pojken kommer ut tåget, och mamman tvekar. Hon är säker på att det inte är hennes pojke, och folk tror att hon har blivit sjuk i huvudet. Hon tvingas ta med sig pojken hem, där hon ser att han har blivit omskuren (?). Mamman vägrar acceptera att pojken hon har hemma hos sig är hennes barn, hon blir förbannad på honom, och det slutar med att hon tas in till ett psyk, efter att hon hamnat på många tidningars förstasidor. Där får hon många chanser att erkänna att det är hennes barn, mot att få bli frisläppt, men hon vägrar. Plötsligt kommer en till pojke inspringande till polisstationen (om jag minns rätt) och säger att han har 'jobbat' för en mördare. Först tror ingen honom, men så för han dem till en hönsgård. Pojken har ständiga tillbakablickar på hur han bl.a. Har sett mördaren ta livet av många barn med en yxa. Han visar var några av offren har begravts, och berättar att han åkt runt i en röd (?) bil med flak och hur mördaren lurat in barn i bilen; Ingen tvekade ju allt för mycket när det redan satt ett barn i bilen från förr. Jag tror att de hittade några ben, och de identifieras som mammans barn, men det kan hända att det är något jag fantiserat ihop själv, haha. Det är allt jag minns. Vem vet, jag kanske redan har sett färdigt filmen, bara att jag inte minns, men jag är väldans säker på att jag aldrig fick se klart den. Så, är det någon som vet vad jag babblar om? Jag tror att det är ganska enkelt att veta vad jag pratar om, om man själv har sett filmen. Tack!

~ Rheen.

Annons:
Sommarek
7/29/15, 3:17 PM
#1

Är det inte "Changeling" med Angelina Jolie?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Cireea
7/29/15, 3:17 PM
#2

Changeling!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Rheen
7/29/15, 3:22 PM
#3

Woah, tack för snabba svar! Exakt den filmen jag sökte efter, tusen tack, verkligen!

~ Rheen.

Cireea
7/29/15, 3:24 PM
#4

Inga problem! 👍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: