Annons:
Etikettertipsideer
Läst 1058 ggr
blodörn
2015-06-23 14:43

christopher lee

vill se på filmer han varit med i, till hans ära. (må han vila i frid :'( ) några tips? (älskar lotr och hobbit och alla dracula filmer han var med i)

Do as you would be done by - And think for yourself

Annons:
Cireea
2015-06-23 15:21
#1

Du kan ju kika på IMDb: http://www.imdb.com/name/nm0000489/


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

blodörn
2015-06-23 23:16
#2

#1 men det är så många

Do as you would be done by - And think for yourself

Cireea
2015-06-24 00:29
#3

#2 haha jodå, men jag tänkte att du kanske kan snabbkika och se om du hittar något intressant. Så brukar jag ofta göra. Läsa om vad filmen handlar om samt ser på trailern. ^^


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

MissInAction
2015-06-24 21:12
#4

Mio min Mio är en klassiker som jag tycker att man bör se 😍

Jag såg nu på imdb att tydligen gjorde han rösten till Jabberwocky i Tim Burtons film Alice i Underlandet som kom för fem år sen. Så gillar man hans filmer så rekommenderas den!

Han har även en roll i de nyare Star Wars-filmerna samt en mindre roll i Guldkompassen - den senare gillar jag trots att de gått fruktansvärt långt ifrån boken tyvärr och därmed sabbat chansen till fortsättning på serien 😕


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

sponny
2015-06-25 16:33
#5

Några axplock:

Mannen med den Gyllene pistolen. Bondskurken Fransisco Scaramanga är en av de bättre som funnits.

Saruman i Sagan om Ringen så klart.

Han har även en pytteroll i Sleepy Hollow som borgmästare i New York. Tror han är med max 5 minuter. Men vilken närvaro…

blodörn
2015-06-25 19:49
#6

#4 åh, hade glömt att han var med mio min mio och det är en av mina favoritfilmer. ska definitivt se den.

Do as you would be done by - And think for yourself

Annons:
Upp till toppen
Annons: