Annons:
Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 892 ggr
densomundrar
4/23/15, 6:18 PM

Långsamma Zombie?

Älskar zombie filmer men ogillar zombie filmer där dom är snabba eller överkänsliga Och det var ett tag sedan jag såg en bra sådan film. Har ni några tips att ge mig liknande the walking dead, dawn of the dead, warm bodies? Jag längtar efter att få se en ny, spännande och bra zombie film :-)

Annons:
VildaVittra
4/23/15, 6:36 PM
#1

Det ska komma en ny zombiefilm med Arnold snart, vet dock inte hur snabba zombiena kommer vara. http://www.imdb.com/title/tt1881002/?ref_=wl_li_i

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

densomundrar
4/23/15, 6:41 PM
#2

#1 läste om den, låter sjukt spännande :-)

VildaVittra
4/23/15, 6:42 PM
#3

#2 Jo, jag gillar ju inte zombiefilmer (blir så mörkrädd då) men den ska jag definitivt se. Gillar den helt annorlunda vinkeln.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

densomundrar
4/23/15, 6:47 PM
#4

#3 förstår dig. Jg älskar allt vad zombie och skräckfilmer heter, men har fått slutat med skräckfilm iom att jag nu bor på landet och är mörkrädd och blir ännu räddare när ja kollar på skräck. Men långsamma zombies går bra :-) Hihi, dom hinner jag ju springa ifrån om dom står på gården när jag ska till bilen på morgonen, värre med mördare eller spöken ;-) Med glimten i ögat :-) Om du tycker att den låter spännande gillar du nog warm bodies oxå, romantisk zombie komedi, inte läskig alls på något vis :-)

eeeliiinnn
5/3/15, 4:09 PM
#5

åh följer. Älskar zombiefilmer!

eeeliiinnn
5/3/15, 4:13 PM
#6

Finns ju någon med Emma Stone. Kommer dock inte på vad den heter nu.. Zombie Land eller något hahah

Annons:
[vattenhunden]
5/4/15, 12:38 PM
#7

Gillar också Zombie filmer :-)

"Följer"

densomundrar
5/4/15, 6:02 PM
#8

#6 älskar zombie land, sjukt bra film :-)

Calcifer
5/6/15, 5:57 PM
#9

De äldre zombiefilmerna har oftast långsamma zombies. Så om du vill ha långsamma zombies kolla in typ originalen av Dawn of the Dead och Day of the Dead eller vad de nu heter. xD


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

VildaVittra
5/13/15, 1:21 AM
#10

 Nu har jag sett Maggie och snabba är dom inte. Det är en dramafilm, antalet gånger man rycker till eller känner obehag kan man räkna på fingrarna på ena handen. Klart sevärd, men inbitna zombiefantaster kommer nog bli besvikna om de inte har ett öppet sinne.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

densomundrar
5/13/15, 5:46 AM
#11

#10 tack för att du skrev här igen, längtar efter att få se den :-)

densomundrar
6/22/15, 7:13 PM
#12

Har sett Maggie nu, vilken besvikelse. En story som skulle kunnat blivit jättebra men slutet var rent av sagt kasst! Det kändes som att dom skrev manuset med stor inspiration som plötsligt tog slut, därav slutet. Inte besviken på själva filmen i sig men däremot på att dom byggde upp den så snyggt och sedan levererade det otroligt dåliga slutet. :-( Mer tips mottages tacksamt :-)

Calcifer
6/23/15, 3:17 AM
#13

Jag älskade slutet. Tyckte inte den kunde slutat på annat sätt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
densomundrar
6/23/15, 9:02 AM
#14

Ja, smaken är som baken, delad. Skulle gärna sett ett annat slut eller någon form av hint om vad som hände efter det plötsliga slutet.

Upp till toppen
Annons: