Annons:
Etikettskådespelare
Läst 1932 ggr
Lyan
2015-02-09 19:10

Jackie Chan

Äntligen har jag hittat så jag kan se Armour of god :-D Visserligen dubbat till engelska och textad på arabiska men jag har letat i evigheter så det gör inget ^^ Har sett den för länge sedan och vet att den är töntig men vill ändå se om den. Tvåan har jag hemma och den har jag sett massor av gånger! Den är också töntig men konstigt nog gillar jag den väldigt mycket ändå. Trean stod jag knappt ut med kommer jag ihåg men minns inte så mycket av själva filmen.

Mina favoriter med Jackie måste nog vara Shanghai noon, Rush hour och New police story men överlag är jag väldigt glad i de som gjorts på 90-talet. 

Jag lyssnar även mycket på en del av hans musik, främst themelåtarna till hans filmer. Dessutom har jag ett marsvin som heter Xíexie (tack på kinesiska) och hennes ungar heter Jackie och Jet :-P

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Annons:
Cireea
2015-02-12 14:31
#1

Åååh Shanghai noon och Shanghai knights är så bra! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Lyan
2015-02-12 20:20
#2

Shanghai knights är lite för töntig för mig (står inte ut med Roy ><) men Shanghai noon ÄLSKAR jag.

Har även hittat Police story 2013 med engelsk text! Äntligen!

Det var kul att se Armour of god igen ^^ Fast jag stör mig lite på att Midknight rider var på engelska men både Lorelei och High upon high var på kinesiska :-P

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Lyan
2015-02-15 19:36
#3

Nu har jag äntligen sett Police story 2013 och det är verkligen ingen vanlig Jackie Chan film. Lite förvirrande (fast det kan bero på att versionen jag såg hade en text som hoppade runt på skärmen) men absolut sevärd!!

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

[VSK]
2015-02-18 23:30
#4

#1

Jag håller med dig där ☝️

Upp till toppen
Annons: