Annons:
Etikettfilmhjälp
Läst 1062 ggr
Catta-
9/14/14, 8:06 PM

Vad heter filmen?

Minns lite olika stycken av en film jag vill veta namnet på, det kommer säkert låta lite rörigt. Den är brittisk och utspelar sig i London tror jag. Det är sent på kvällen. Det är en kille som bär omkring på sin gitarr. Han möter en tjej som missat sitt tåg eller buss och han vill hålla henne sällskap pga att det är sent och det finns många skumma typer där. Dom går omkring hela natten och lär känna varandra bättre , dom blir lite kära tror jag. Dom är även på en fest där alla lyssnar på egen musik i sina cd spelare och dansar för sig själva. En gång går tjejen in i en kiosk och handlar medans han väntar utanför. Då kommer det några tjejer som har möhippa och då spelar och sjunger han en låt för bruden.

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Annons:
Gräshoppa
9/27/14, 3:33 PM
#1

Eftersom du inte fått något annat svar så tänkte jag ge mitt förslag. Men det passar inte på allt. Eller egentligen inte på något? Det är i USA. Dom möts på resande fot. Dom går omkring och blir nog lite kära. Det är en fest med, en nyårsfest. Tjejen går in i en kiosk och köper massor med saker. Han sjunger en sång med gitarr, inte just då. Det är bröllop och möhippor med, kanske. Det slutar med ett bröllop minns jag, inte deras. Kan vara en helt annan film! Jag tänker på "A lot like love"…

luckiestgirl
11/10/14, 11:55 AM
#2

Kan det vara Nick and Norah's infinite playlist? :)

If you are going through hell, keep going!

luckiestme.blogg.se

Upp till toppen
Annons: