Annons:
Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 475 ggr
Cireea
2014-06-19 18:26

Filmer du såg senast (Juni)

Vilken film såg du senast? Skriv gärna lite kort om handlingen men kom ihåg: INGA SPOILERS! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Grodan
2014-06-21 18:40
#1

Kan ha sett någon liten film efter egentligen, men vill bara skriva

Edge of Tomorrow

Sjukt bra film. Det är så sällan jag ser något som jag verkligen gillar. Den här gillar jag. Tom Cruise och sci-fi har blivit bra några gånger (Minor Report, Vanilla Sky mm) och det här är en av dem. ❤️Mycket bra. Ryser. Vill se igen. Och igen.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Cireea
2014-06-21 23:12
#2

Kung Fu Hustle

En kinesisk kampsportfilm. Väldigt oseriös film som man får ta med en nypa salt och har man dålig humor är detta något att se på. Första gången jag såg KFH undrade jag vad det egentligen var för snedvriden film men nu är det en absolut favorit som finns i hyllan.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

JustRobin
2014-06-26 20:22
#3

It's kind of a funny story! 🙂

Handlar om en ung kille med psykiska problem, man får följa några dagar i hans liv som inlagd.  Drama med inslag av komedi! Väldigt bra tycker jag 😃

Blanksteg
2014-06-26 20:44
#4

Alien Abduction. Handlar om en familj som är ute och campar, och upplever plötsligt paranormala aktiviteter. Påstås baseras på verkliga händelser, och vara en så kallad "found footage movie". Den var bra! Ganska ologisk dock. Men klart sevärd!

VildaVittra
2014-06-26 20:48
#5

World War Z 😴

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Cireea
2014-06-28 07:01
#6

You again

Bra film som handlar om en tjej som blivit mobbad i high school. Som vuxen ska hon åka hem till familjen för att hälsa på och får då reda på av hennes mamma, medan hon sitter på planet dit, att hennes storebror ska gifta som med tjejen som mobbade henne i high school.  

Den här filmen innehöll så många roliga scener och twists att jag knappt kunde andas vissa stunder. En film som helt klart faller mig i smaken! 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Grodan
2014-07-01 18:11
#7

Captain America 2014

Hm… insåg att jag glömt film 1 om Captain America. Den hade behövts lite i färskt minne för att hänga med. Var den här bra? Var ettan bra? LOL…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Blanksteg
2014-07-09 22:52
#8

Känn ingen sorg. Den var jättebra! Önskar verkligen att jag hade sett den på bio. En stark 4:a (av 5)!

Upp till toppen
Annons: