Annons:
Etiketterfilmtipsfilmsnack
Läst 894 ggr
Cireea
4/3/14, 12:16 AM

Filmer du såg senast (April)

Vad såg du på för film senast? 

Dela med dig av den senaste filmen du såg och berätta gärna lite om vad du tyckte om den! 

Senaste biofilmen ni såg diskuteras här! 

OBS! Inga spoilers 😕


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
4/3/14, 12:20 AM
#1

Jag ser på film precis just nu och den heter The box där huvudrollerna spelas av Cameron Diaz och James Marsden. 

Den handlar kort och gott om ett gift par som plötsligt får en låda på bron. Dom får sedan veta att om dom väljer att öppna den, och trycka på knappen inuti, ger dom en miljon kronor och någon som dom inte känner kommer att dö. 

Detta är ingen spoiler då det händer tidigt i filmen samt står som beskrivning av själva filmen 🙂

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den än. Lite förvirrande och man förstår inte vad som händer. Man måste vara lite alert för att hänga med men hittills så verkar den bra i alla fall, jag kanske tycker annorlunda när filmen är klar 😉


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Denna kommentar har tagits bort.
moln50
4/3/14, 11:14 PM
#3

I kväll har jag tittat på Death Ring handlar om människojakt på en ö

Melissa V
4/5/14, 11:29 PM
#4

Kollade just igenom TMNT trilogin från  90talet, var ett tag sen (typ 1-2 år sen) man såg den och suget kom tillbaka när man skrev artikeln

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum


Cireea
4/6/14, 2:23 AM
#5

Ikväll såg jag på 8 mile med Eminem, fortfarande lika bra som när jag såg den när jag var yngre! 😎


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[deen]
4/10/14, 8:35 AM
#6

Äh, det har varit dåligt med filmtittande sista tiden. Men igår såg vi Stargate kors i taket!
Jättebra film, fattar inte att det har tagit mig 20 år (!) att få ändan ur och se den! När den först kom på bio hade jag chans att se en förhandsvisning, men hoppade över det då jag inte vågade skolka. Snacka om too school for cool!🤓😃Nä seriöst, det är mycket häftigare att vara smart!👍
Ok, nu blev det väldigt OT. Men se den, jättebra film!

Annons:
Cireea
4/10/14, 12:47 PM
#7

Jag har börjat kika på Pokémon filmerna, dom tre första, gud vilken nostalgitripp det är! 🙂

Fortfarande lika bra som när man var liten, haha!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Melissa V
4/10/14, 1:28 PM
#8

The legend of Hercules - jag stängde av efter halva, klarade inte av att pinas mer. Även om det fanns gott om ögongodis så hjälpte det tyvärr inte handlingen

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum


[deen]
4/11/14, 7:45 AM
#9

Two cars, one night
Kortfilm som bland annat finns att se på youtube. En rolig liten historia om den första kärleken, som utspelas i en egentligen ganska tragisk situation.
Det kan vara lite svårt att höra vad de säger, så vill ni se den är ett tips att läsa dialogen här.

julolagus
4/11/14, 7:45 PM
#10

Såg Noah på bio. Väldigt bra film med bra skådespelare, handling och soundtrack.

Dalek
4/12/14, 9:14 PM
#11

Frozen! Underbar musik och helt fantastiskt gjord😃

Portie
4/12/14, 9:38 PM
#12

We Are What We Are  - "skräckfilm" som handlar om en kannibalistisk familj. Väldigt seg och det hände inte särskilt mycket, ingen film för mig direkt.

[deen]
4/13/14, 10:34 AM
#13

The next three days på tv igår. Uj, vilken nagelbitare! Inget för nervsvaga direkt, jättespännande film!🥵

Annons:
Portie
4/13/14, 10:51 PM
#14

I Spit On Your Grave 1&2 - Hemska filmer båda två, 2an var nog dock nästan värst, ett tag kände man bara uppgivenhet och panik. Dock så jäkla ljuva hämnder som gör att man mår lite bättre iallafall. Sevärda filmer om man gillar att se hemskheter, våld och blod.

Jamie+Engla
4/14/14, 9:48 PM
#15

"How To Lose A Guy In 10 Days" såg jag.. bara för att den är sååå rolig haha

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

moln50
4/14/14, 10:50 PM
#16

jag tittade på james bond ur dödlig synvinkel med roger moore en av dom bättre bond filmerna med roger moore

Portie
4/24/14, 1:47 PM
#17

A Case Of You - en romantisk komedi som handlar om en författare som är intresserad av en tjej på ett café och tar reda på hennes intressen och börjar leva efter dom. Rätt rolig film men ganska förutsägbar. Helt okej alltså.

Ice Age 3, Dawn of the Dinosaurs - Ice Age filmerna funkar ju alltid och denna är ju så otroligt söt och gullig, älskar verkligen dom små dinosaurieungarna. Man får ju även följa Scrats äventyr och det är nästan det bästa med filmerna!

Portie
4/30/14, 12:02 AM
#18

13 Sins - skräck/thriller som handlar om en försäljare som får ett väldigt "lägligt" telefonsamtal. Bra och spännande film.

Upp till toppen
Annons: