Annons:
Etikettkomedier
Läst 1460 ggr
TerriZue
2013-10-23 22:17

Hjälp!

Jag håller på att bli tokig! Jag har letat med ljus och lykta över internet, jag har kollat på youtube, jag har sökt på google, jag har kollat CDON och Ginza men jag kan inte hitta det jag söker någonstans!

Kommer ni ihåg Djungel George? Brendan Fraser spelar en parodi på Tarxan typ. Jag äääälskade filmen när jag var liten och jag såg den typ jämt! Jag har den här hemma, så jag kan titta på den när jag vill men jag har ett problem. Det är jättelöjligt men jag vill gärna få tag i den med svenskt tal. Jag tycker egentligen att det blir så mycket sämre med svenskt tal men det var så jag såg dne när jag var liten och jag minns replikerna så väl i huvudet. Det skulle vara världens nostalgitripp att få se den med svenskt tal igen men det finns ju ingenstans! :(

Någon här inne som har ett förslag på var jag kan leta?

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Annons:
Disturbed-Angel
2013-10-23 22:39
#1

typ tradera eller blocket kan ju vara någon som säljer där.

TerriZue
2013-10-24 06:19
#2

Ja, jag får väl hålla koll där. Tack. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

[Tilde]
2013-10-24 23:07
#3

"Måste borsta tänder" 😉 Hihi jag har den filmen hemma hos mina föräldrar. Borde också se den igen (men då med originaltal)!

TerriZue
2013-10-25 09:02
#4

#3 Ja, den är ju så underbar! :D Jag har den ju, som sagt, hemma med originaltal och den är ju faktiskt bättre men jag vill ändå se den med svenskt tal, jag har fått den på hjärnan och måste bara se den. :P 

Det är speciellt en replik jag bara inte kan få ur huvudet: "Ibland George trilla ur trädhus… men inte känna sig dum"

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Disturbed-Angel
2013-10-27 20:42
#6

#5 Den verkar dock inte vara dubbad till svenska.

Annons:
TerriZue
2013-10-28 08:35
#7

#5 Tack så mycket för länken. Dock är den tyvärr inte dubbad till svenska. 

Jag tycker det är otroligt orättvist att de dubbar till både tyska och spanska men inte svenska. :P

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

ChristineL
2013-10-28 08:40
#8

Ah, det såg jag inte, men vad konstigt… 😮

TerriZue
2013-10-28 08:43
#9

#8 Eller hur, det är jätteskumt. Den finns på fler ställen (jag har även hittat den i butiker här hemma) men det är alltid samma sak, det är aldrig just svensk dubbning.

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Upp till toppen
Annons: