Annons:
Etikettkomedier
Läst 2056 ggr
Twili
2013-05-04 21:43

Vilken film?

Skulle bli jätteglad om ni ville hjälpa med vad detta är för film! :-) Har försökt att söka på google med nyckelord men inte funnit något.

Den handlar om en man som vill göra en häftig film med berömda skådespelare. Men han får av någon anledning inte bli en proffisionell ressigör, och skådespelarna vill inte medverka i hans film efter att ha läst manuset. Utan han måste tillsammans med en liten grupp kompisar hyra filmutrustning, och sen filma kändisarna i smyg, och försöka skapa fimen utifrån detta. En exempelscen:

De ska filma en skräckscen med eddie murphy, så de förföljer honom till han är i ett mörkt parkeringshus. Sen sätter de på högklackat på "ressigörens" hund. Därefter skapar de sin skräckscen när de filmar eddies reaktion på att han hör någon som går efter honom, men stannar när han stannar.

Snälla någon? 🌺

~Alla marsvin förtjänar ett hem. Alla hem förtjänar inte ett marsvin~


Annons:
MissInAction
2013-05-04 23:25
#1

Jaa jag vet vilken film du menar!!
Men jag vet inte vad den heter 😡
Eftersom du nämnde Eddie Murphy så har jag gått igenom listan på filmer där han är med, både som sig själv och som någon karaktär, men inte hittat något som kan stämma. Och jag minns inte vilka skådisar som var med i filmen eller hur gammal den är. Frustrerande 😮


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2013-05-04 23:31
#2

Jooooo nu hittade jag! 😂🥳

Knubbigt regn / Bowfinger


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Twili
2013-05-04 23:32
#3

jaa, hurra!! :D tack!! 🏆🌺🎁

~Alla marsvin förtjänar ett hem. Alla hem förtjänar inte ett marsvin~


MissInAction
2013-05-05 01:03
#4

Hihi vassego! 😘🌺


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: